-Ce-i asta?
Ma opresc in fata usii privindu-l chioras pe cand planurile mele pentru seara asta erau sa beau doua somnifere si sa nu ma trezesc pana dimineata.
-Regulus a stat pentru prea mult timp in casa.
Isi baga mainile in buzunare, suflecandu-si manecile camesii albe din bumbac asemanatoare celei pe care o purta Finnick.
-Atunci scoate-l pe el. Duceti-va in doi.
Incerc sa trec pe langa el dar degetele lui imi incolacesc bratul facandu-ma sa stau in loc.
-Vii cu noi.
-S-o crezi tu. Am destule pe cap iar daca tot vrei sa iesim in trei plecam maine.
_________________________________
Isi ridica sprancenele privindu-ma urcand in masina lui, in liniste.
Il privesc la randu-l meu, in liniste.
Imi pun centura, in liniste.
Ne privim cu sprancenele ridicate, il liniste.
Si porneste masina, evident, in liniste.
Nu stiu care dintre noi e mai surprins. Care dintre noi trei, caci Regulus ne priveste la fel de surprins de pe bancheta din spate. Probabil ca gura lui Jimin nu a tacut.
-Ti-a mancat pisica limba?
Sopteste el cu o mana pe volan si cu cealalta tragand geamul masinii in timp ce eu pufnesc, tragandu-mi bretelele rochie gri de pe umeri, la locul unde ar trebui sa stea.
-Cum merg orele, Reggie?
Schimb subiectul, intorcandu-ma la baiat si admirandu-i tinuta pana imi amintesc ca Jimin a ales-o.
-E bine. Doamna Lim ma intreaba unde e tata.
Raspunsul ma ia prin surprindere iar ochii mei fug la Jimin ce nu isi ia ochii de pe drum.
-Tu ce ii spui?
El da din umeri iar Jimin imi arunca o privire nevinovata.
-Nu ii spun. Tac.
Jimin chicoteste pe infundate.
-Iti seamana.
-Iar incepi?
-E un compliment.
Imi pierd ochii pe soseaua plina de lumini si de masini. Chiar daca el si restul locuitorilor din Coreea nu stiu, e dt din nou in cautare internationala iar probabil ca chiar in acest moment Felix si Jihoon anunta celelalte sectii de a pune politisti si controale la tot coltul de strada.
-Unde ai de gand sa iti faci veacul? Esti-
-Sunt un om cautat?
Ma intrerupe el luand-o la vale.
-Vad ca abia acum ti-ai dat seama. Felix si Jihoon au o filmare.
Rade, fapt ce imi ridica sprancenele pentru o clipa.
-Ai vazut-o?
Accelereaza iar mainile mele se prind din instinct de scaun. (Nota autor: pentru ce-i ce au citit in ziua in care a fost publicat capitolul, scuzele mele.)
-Iar Kai s-a intors.
Rasetul ii dispare.
-Si are o seringa. Acea seringa.
-In caz ca ai uitat, acum 5 ani ai schimbat adn-ul meu cu al sau. Prin urmare, orice crima fac, el iese vinovat.
-Si daca face el o crima iar tu iesi vinovat? Nu m-ar mira daca ela fost cel ce ia ucis pe ambii iar adn-ul gasit ai fi fost luat drept al tau.
Tace.
-Ti-a mancat pisica limba?
Imi aplec capul iar el opreste in fata unui local inconjurat de doua baruri.
-Vrei ceva de la stoc?
Imi lipesc spinarea de scaun dand din cap ca nu si incercand sa nu imi arat dezamagirea pe fata.
-Reggie?
-Apa?
-Vin in 5 minute. Intrati inainte in local si spuneti-mi numele valetului.
-Stai-
-Detin un lant de localuri si ma mira faptul ca mintea ta de geniu nu le-a gasit. Va ajung in 5 minute.
CITEȘTI
꧁Blood and Calls꧂
FanfictionCasa baloanelor. Asta obișnuiau să spună vecinii trecând pe lângă casa lui Jang Wonyoung și Kim Taehyung. Cuplul logodit, bogat, cu carieri stabile și văzuți bine în societate neștiind cât sânge se află pe mâinile lor. El, un avocat expert în domeni...