Anne.. Kelime tek Kelimeydi ama bir sürü duygu barındırıyordu. Öyle kolay kolay 'Anne' kelimesi kullanılmaz.O Gece benim için en zor Geceydi. En Acı, en yıkıcı bir geceydi. Ben o Enkaz altında yıkıldım sanki.
O Limonlu Kekten yiyemezdim. Yemeyecektim de.
Benim bakışlarım öyle dalgınken Mahirin bana seslenmesiyle ona döndüm.
"Efendim?"
"Nehir senle konuşmaya çalışıyoruz, farkında değil misin?"
"H-hayır.. farkında değildim.. öyle dalmışım kusura bakmayın."
Diyip yutkundum. Yutkunmak zor gelse yutkundum. Toparlanmam lazım. Deniz benden daha çabuk yıkılırdı, ona bunu yapamazdım. Onu düşünmek zorundayım. Ve Mahirin gününü de mahvedemem, ona da bunu yapmaya hakkım yok. Mutsuzluğuma çekmeyeceğim onu.
"Güzelim, iyi misin?"
Mahir bana endişeli gözlerle bakarken Deniz de diğer tarafıma geçti.
"Nehir, iyi görünmüyorsun."
Gülümsemeye zorladım kendimi.
"İyim, hadi yemek yiyelim."
Diyip önüme dönecekken, Mahirin çeneme parmağını koyup kendisine bakmamı sağladı.
"Konuşalım mı?"
"Yemekten sonra olur mu?"
"Sen ne zaman istersen."
Gülümsedim. Anlayışlı bir Sevgilim vardı. Beni her zaman düşünen hatta beni benden daha çok düşünen bir Sevgilim vardı. Ona çok haksızlık ettim. En zor anlarımda yanımda oldu, bana Masal anlattı, yaramı iyileştirmeye çalıştı hatta güldürmeye çalıştı. Ben ona bunu nasıl yaptım?
"Nehir sen bana böyle baktıkça.. konuşalım mı? Çok aç değilsen eğer.."
Gerçekten endişeleniyordu ama ben bunu hak ediyor muydum?
"Nehir?"
"Tamam, gel."
Deyiverdim. Hemen elimden tutup Odama çıktık. Kapıyı kapatır kapatmaz bana kollarını açtı. Bu kollar ne olursa olsun hep bana açıktı, ama hep olur muydu? Gitmezdi o da dimi? Bunun için fazla bağlandım ona.
Hemen sarıldım, sığındım gövdesine. Yasladım başımı göğsüne, sardım ellerimi beline. Kalp atışları çok hızlıydı ama huzurluydu. Ya bir gün Anneminki gibi atmaya bırakırsa?
Bunu düşünmek bile beni kötü ederken, daha sıkı sarıldım.
Ve dayanamadım, o an patlamaya o kadar hazırdım ki, içimi döktüm. Evet bunu göz yaşlarımla yaptım."Her bir Göz yaşına kurban olurum ben senin, Mulan Prensesim."
Daha çok ağladım. Hıçkıra hıçkıra ağlarken Annemi ne kadar özlediğimi fark ettim. Mahirin bana olan sevgisi de beni ağlattı. Ve ondan ayrı kalmak, onun göz yaşları da vardı.
"Mahir.. ben.. ben.."
"Anlatmana gerek yok, anlıyorum ben seni.
Gözlerinden anlıyorum güzelim."Daha sesli ağlarken kafamı tamamen göğsüne gömdüm.
"Mahir.."
Diye fısıldadım adını, boğuk bir sesle.
"Mahirin sana kurban olsun Nehir'im."
Derin bir iç çektim.
"Mahir.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Nehiri | Texting
RomanceNehir Adında bir deli dolu bir Kız, Okulda platonik olduğu çoçuğa yazmaya başlar. Onunla gizemli bir şekilde yazışırken, beklemediği Olaylar onu bekler. Hesabı birden çalınan Nehirin yerine geçen bir Kız, sevdiği Çoçuğa ondan önce açılır. Nehir b...