*Hatırlatma*
y/n: hayır baba. İkinizi de eşit seviyorum..
*Hatırlatma bitmiştir*
"Babam elini başımı koyarak saçlarımı okşadı.."
Y.b: annene daha düşkün olduğunu ikimizde biliyoruz..
y/n: baba aynı şey değil.. hem o benim annem tabiki de ona düşkün olacağım.
Y.b: peki peki. Birşey demedim.
y/n: sen benim birtanecik babamsın
"Deyip sarılmıştım.... Babamın ellerini sırtımızda hissettiğimde onunda sarıldığını anladım... Babamı herşeyden çok seviyorum... O benim herşeyim birtanecik babam..."
Y.b: gitsek mi artık?
"Dediğinde geri çekildim... Gülümseyerek tekrar beyaz güllere baktım..."
y/n: neyse kalkalım..
"Dediğimde ikimizde yerimizden kalktık..."
y/n: evlilik yıl dönümün kutlu olsun anne.. seni seviyorum
Y.b: 22.evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun Eun... Görüşürüz Birtanem..
y/n: görüşürüz annem..
"Dediğimizde birkaç adım atarak uzaklaştık... Arkamı dönerek tekrar el salladım... Ardından kapıyı açarak odadan çıktık... Tekrar kapıyı kilitleyip ordan uzaklaştık.... Babam kendi odasının kapısında durunca ona baktım."
y/n: nereye baba?
Y.b: ben odama gideceğim.. belki daha sonra aşağıya inerim..
y/n: peki.. bende odama gideyim.. görüşürüz
Y.b: görüşürüz kızım..
"Dediğimde babam odasının kapısını açtı ve odasına girdi... Tekrar kapıyı kapattı... Birkaç adım atarak odamın önünde durdum.... Ah dur ama ben fotoğraf çerçevesini unuttum!.... Hemen hızlı adımlarım ile geri döndüm... Merdivenlerden hızla aşağıya inerek yan tarafta duran masanın üzerine doğru yürüdüm... İçeriye girdiğimde çantam ile fotoğraf çerçevesini orada bırakmıştım... Hızla gidip çantamı koluma taktım ve çerçeveyi alarak geri döndüm... Merdivenlerden hızla çıktım.... Sola dönerek odamın kapısında durdum.. bir kolumls çerçeveyi tuttum.. kapıyı açtığımda hızla içeriye girdim...."
"Hızla gidip çerçeveyi masanın üzerinde bıraktım.. çantamı açarak içinden fotoğrafı çıkardım... Onu da çerçevenin önünde indirdim... Tekrar yürümeye devam ettim... Hızla giyinme odasına girdim... Çantamı kenara indirdim... Normalde bütün kıyafetlerimi götürmüştüm ama geçen defasında Jungkook ile kavga ettiğimde çantama koyup getirmiştim birkaç parça.... Arasında pijamalarımı çıkardım.... Onları kenara indirerek hemen üstümdekilerini çıkardım... Kenara indirdiklerimi alarak giydim... Huh oldu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Rastgelebüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...