Emily era în singura fabrică abandonată din regat. Era legată la mâini și la picioare. Fata care o răpise era lângă ea. Emily avea un plan. Putea evada, dar trebuia să fie singură, lucru care încercase dar nu reușise.
— Hei…. Cum te chemă?
— Nu e treaba ta, dar hai să îți zic ceva. Sunt cea mai bună prietenă a surorii tale.
— E bine de știut. Dar de ce mai răpit?
— A da, am uitat să îți spun. Ea m-a rugat să te răpesc, să te chinui și după să te omor. În acest timp Cristina va intra în palat și îți va lua locul de regină. Știu la ce te gândești, că are abia 14 ani. Că e mică, că nu e pregătită, dar ea vrea ambele
regate și când le va avea va face oamenii să se vopsească iar. Cred că ar fi o regină minunată.— Trebuie să crească mai întâi, apoi va avea propriul ei regat. Nu știu dacă știe dar nimeni nu îi dă regatul până nu împlinește 16 ani.
— Ea crede că va fi cea mai tânără regină. După ce tu ai luat toate diamantele ea s-a simțit oribil, ea voia să fie prima.
— A deci, se răzbună pe mine făcând rău în oraș.
— Oraș?
— Regat. Eu am crescut la oraș.
— Să știi că ești o ostatică foarte bună.
— Mulțumesc. Cred. Cineva va veni după mine.
— Nu cred.
Fata o dezlegă pe Emily apoi o înjunghie cu 2 cuțite. Unul în mâna stângă iar celălalt în piciorul drept. Emily în momentul acela strigase de durere. Fata luă din foc —în fabrică era extrem de frig și trebuia să facă focul— un topor și îi tăie lui Emily 10 cm din păr. Acum părul ei avea 20 cm.
— Am crezut că o să plângi.
— Nu mai plâng.
Când fata ridică toporul să îi taie capul lui Emily. În loc de capul lui Emily tăiat era capul fetei. Cadavrul și capul fetei căzu la pământ și Emily o văzu pe Bianca cu toporul în mână.
— Asta a fost….. minunat. Să o mai facem.
— Trăiești?
— Cum i-am zis și lui Tyler. Dacă nu trăiam, nu eram aici. Și dacă nu trăiam tu erai moartă.
Tyler intră pe geam și se duse la Emily care era înjunghiată.— Emily te simți bine?
— Da, orice om se simte bine când e înjunghiat.
Acesta o luă pe Emily în brațe pentru că Emily sigur mergea greu, apoi Tyler se uită la Bianca.
— Ți-am zis să mă aștepți!
— Trebuia să o omor dacă nu o omora pe Emily.
— Măcar sunteți în siguranță.
— Unde e prietenul tău?
— A rămas la palat cu Lila.
Cei trei s-au dus la palat, de data asta și Bianca.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasy(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...