Kako konobar dodje, kako podignem glavu pozelim da samo nestanem... Nedaleko od nas sam ugledala ni manje ni vise osobu zbog koje i idem u izlasak. Smijao se onako savrseno i svojoj sestri brisao usne dok se ona puci...
-" Gospodjice?"
-" ovaj, izvini ja cu isto sto i on"
Osmijehnem se nemajuci pojma sta je narucio, znam samo da sam ga vidjela i da mi je svet zamrznuo pred ocima.
Veselo je poskocila slatka mala devojcica koja ima iste oci kao on...
Ustao se obukao joj jaknicu, stavio kapicu i njezno tako nosic na sta se ona opet nasmije glasnije. Ne mozes mi reci da je tako savrsen decko, zapravo jos na sve to dobar sa djecom. Ne znam zasto ali taj deo je trenutno u top 3. razloga sto mi se dopada i vise nego sto treba.Ima milon razloga zasto trebam da prestanem da mislim na njega, posebno jer je pogledao u mene i napravio se da ne postojim... Uvijek to radi, uvijem se pravi da ne postojim! Radim i ja isto ali opet dodjavola zasto me privlaci klinac!!!
-" opet si zalutala... Nesto nije u redu?"
-" Ne, ne sve je u redu..."
-" Kako je to trenirati tako velike fudbalske zvijezde?"
-" Momci su sjajni i jako puno uzivam dok radim sa njima... Da budem najiskrenija bila sam malo stroga dok nismo postavili neke granice i od tad sve tece po loju"
-" ko je najvredniji?"
Naravno da mi je on pao na pamet, kako i ne bi niko detaljnije ne radi trening od njega!
-" Roko, Roko je daleko najvredniji"
Izdahnem vazduh iz pluca da ga ne pomenem ali...
-" mali Matej? On je neko ko je dobio veliku nagradu za svoj trud, kazu da ce ovim stopama ako nastavi biti i najbolji igrac sveta"
-" on spada u grupu vrijednih"
Nervozno pomjerim stvari ispred sebe, zasto nigde ne mogu da odem da ga ne pomenu!?
Dobili smo vino koje ja organski ne podnosim, ribu koji jedva da jedem ali sam cutala jer ja prosto zelim da potvrdim sebi da jedan tamo klinac ne moze biti bolji od coveka za kojim lude sve zene.
***
Usla je u svoj stan vidno ljuta na sebe, toliko je silno zeljela da polomi svaku stvar ispred sebe. Nema ni s od strasti sa tako zgodnim covjekom koji je prema njoj od prvog trena kao da je kraljica. Covek zreo za brak i porodicu kakav joj treba. Uz sve to sjutra posle treninga ce da ide kuci i roditelji ce je pitati isto pitanje...-" necu se udati!"
Rekla je kliznuci niz trosjed.
-" svidja mi se jebeni klinac koji ima 18. godina!!! Samo ja mogu da uradim ovakvu stvar sebi! Idot"
Lezala je tako trudeci se da urazumi sebe, da samo resi to da ne moze biti sa njim, a nije ni zapocela da se svadja sama sa sobom neko je pozvonio na njena vrata. Otvorila ih je neocekujuci ono sto je sacekalo ispred.
-" sta ti radis ovde?"
Usnu izvije u mali smjesak vise na desnoj strani dok bezobrazne kovrdze na njegovoj kosi padnu preko lica.
-" Hoces li se zaliti treneru Hoksu?"
-" zasto si dosao?"
Gurno je vrata potom i mene direktno ka zidu ublazavajuci udarac svojom rukom. Hvata me za vrat i zakucava usnama jako. Ljubio me je silno, da sam i pored zdravog razuma da se oduprem i budem jaka uspjela samo da uzvratim jos jace.
-" Mirises na njega"
Prislonio je svoje na moje celo duboko disuci ne odvajajuci se od mene.
-"Ljubi li kao ja?"
-" Matej..."
-"da li te je ljubio ovako kao ja Sofija.."
-"ne!"
Odmakao se od mene i krene ka kratima.
-"sta ocekujes od mene?"
Pitala sam kao zadnji kreten kada je krenuo bez rijeci da izade iz stana...
-" Ti si klinac, sa kojim sam opasno pogrijesila te veceri i sad moram svaki dan da se sjecam te greske"
Okrenuo se ka njoj samo polovinom tijela
-" Greska ili ne znam da me neces pronaci u glupom Torresu. Klinac ili ne znam da si uzivala."
-" Laku noc Matej"
I dalje nije mrdnula, sa mjesta ne zeleci da on ode. Zelela je da ga pita da porazgovaraju iako nema sta reci. Iz nje je vristalo " zasto me kuliras na apsolutno svakom treningu?" Ali naravno da nije rekla nista, pustila ga je da ode.
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!