Junkie

18 2 0
                                    

Prišli sme do baru zbadali sme Jeremyho sli sme si k nemu sadnut.
"Cau"pozdravili sme ho s Taliou naraz.
"Caute dúfam že nevadí že príde o chvíľku aj moj kamarát ?"spytal sa
"Nie vôbec." Odpovedala som mu vytiahla som si z kabelky cigi a sla si zapalit. To iste spravil aj Jeremy.

"Nathalie dosť si sa zmenila od vtedy jak sme boli menší."zacal
"Jeremy samozrejme že hej."
"Krajsiemu."dodal
"Ďakujem" pousmiala som sa.
Začali sme sa rozprávať a 'Talia tam bola ako 3 koleso u voza no vôbec som si to neuvedomila.
"Už je tu." Povedal Jeremy

Vedľa nás sa objavil chalan asi meter 90 vysoký brunet s hnedými očami. Držal v ruke prilbu. Sadol si pri Jeremyho hneď oproti mne. Pozrela som sa na Taliu ona mi ten pohľad opatovala. Pozrela som sa na toho chalana a premerala som si ho od hlavy k päte.

"No takže toto je Nico. Nico Nathalie a Talia."povedal Jeremy.
Pozrela som sa mu do oci on sa už do mojich kukal.
"Caute"pozdravil sa a stále udržiaval očný kontakt.
"Cau"pozdravili sme ho s Taliou.
"Koľko máš rokov" spytal sa a pozera na mňa
"No hadaj"povedala som
"19?" Povedal
"Nie" odpovedala som.
"18?"
"Nie"
"17 ale nižšie už nejdem." Povedal
"Hmmm o jedno cislo nižšie takže 16"
"Neverim " dodal
"Tak never " uhla som s pohľadom a zobrala telefón a sla pisat Talii.

'On je fetak' polozila som mobil.
Pozrela sa na mobil a kývla na mňa s hlavou na súhlas.

"Chcete cigu?" Vytiahol na mňa s Taliou plný balík cigariet.
"Je to naozaj ciga? Neni tam niečo ubalene?"spytala som sa. Načo sa Jeremy zasmial.
"Nie teraz nie." usmial sa na mňa a do oci mu zasvietilo kúsok svetla. Take červené oci on je tak sfajčený. Pochechtla som sa nad tou poznámkou. Zobrala som si to iste aj Talia a zápalili sme si . Začali sme sa rozprávať kúpil mi Jeremy drink a ostatný si kupili pre seba.




Po nejakých 2 hodinkách. Zavolal niekto Nicovy. Zdvihol to no my sme to ignorovali a rozpravali sa ďalej po chvíľke dovolal.
"Volali mi chalani či nejdeme za nimi." Povedal Nico a pozrel sa na Jeremyho a potom aj na nás. "To pozvanie platí aj pre vás samozrejme." dodal.
"No ak chcete aj vy mozeme ísť "pozrel sa na nás Jeremy. Vymenili sme si s Taliou pohľady ona mi s pohľadom naznačila že 'mozeme'. Otocila som sa na nich obydvaja sa na mňa pozerali.
"No mozeme." Povedala som
" Okey tak ideme." Dodal Nico
Dopila som si drink a ideme von z baru.





"Kde sú ?" spytal sa Jeremy.
"V parku." Povedal Nico. "Ale ja idem na motorke ešte by sem došli tí idioti z druhej strany a zdemolovali by mi ju?" Dodal
"Okey my pôjdeme peši Šak to neni tak ďaleko 10 minut peši." povedal Jeremy
"Okey budeme vás tam cakat tam zatiaľ Caute." Povedal nastartoval a už ho nebolo. My sme sli pešo.




"On je fetak Jeremy ze?" Spytala som sa ho. On sa zasmial
"Hulič skôr to je."povedal Jeremy
"Ja som to vedela." Povedali sme s Taliou naraz.
Ideme a vypravame sa. Po chvíľku sme došli k parku a sli so neho po par minútach sme sa ocitli na úplnom konci parku kde boli 4 ľudia v altanku. Sli sme do neho.




"Caute" pozdravil sa Jeremy
"Caute" odzdravili sa.
"Caute" vyšlo z nás s Taliou naraz.
"Ako vidim si si sem priniesol aj baby" povedal nejaky chalan čo si báli Jointa na drevenom stole.
"Mysleli sme si ze ho odmietneš Nathalie." Povedal nejaky ďalší chalan
"Odkiaľ ma poznáš" spytala som sa s nezáujmom v hlase
"Dovol ma predstaviť teda skôr nás ja som Jacob ten s buzzcutom je Lucas ten čo tam sedi je Bryan a naseho uzasneho motorkára uz poznas Nica."
"Super. Stále si mi neodpovedal ale tak mám pici a toto je Talia." Talia si sadla na lavičku a ja za nou.



Došiel ku nám Nico.
"Chcete" a ukázal s pohľadom na 2 ubalene jointy na stole
"Nie" odpovedali sme sa naraz.
"No dobre neviete o čo prichádzate." Dodal Lucas.
Nico siel za nim a za nami prisiel Jeremy tefa skôr za mnou.
"Nathalie nechceš sa ísť prejst?"spytal sa.
"Hmm..."pozrela som sa na Taliu ona naznačila s pohľadom nech idem "no dobre teda mozeme." Postavila som sa.



Sli sme niekam do parku. Zapálil si a teraz on mňa ponúkol. Zobrala som si a zapalila.
"Takže aké plány máš na leto?"spytal sa
"Nijaké nechám to plynúť a uvidíme čo to bude."odpovedala som mu
"To sú dobre plány ja mám skoro take iste len si budem urcite užívať."
"Čo s babami?" rypla som do neho.
"Nie baby nechám bokom keď nejaká dôjde čo možno je na ceste a bude taká úžasná akú chcem tak beriem ju hneď ale inac nie."
"Hmmm zaujímavé"
"No a čo ty a chalani? Chceš vzťah?"soytal sa
"Urcite nie. Neni to na nic dobre."odpovedala som mu rýchlo a rázne
"Ale čo kto ti tak moc zlomil srdce Nathalie ?" spytal sa akoby mu na tom záležalo.
"Nikto" odpovedala som
"Jasne nikto a ako sa ten nikto vola?" Chcel to odo mňa zistiť za kazdu cenu a to ma sralo.
"Nijak bo neexistuje" povedala som už nasrane
"No dobre keď o tom Nwchces hovorit tak nemusíš."
"Ani nebudem."zacala byt zima a mne vybehli zimomriavky.
"Neni ti zima?"spytal sa
"Je"
"A chceš mikinu?"
"Nie nemusíš"  no on si ju vyzliekol a podal mi ju.
"No ďakujem teda"obliekla som si ju "a nechceš isz za ostatnými?" Spytala som sa
"Mozeme" sli sme za nimi




Prisli sme za nimi.
"Ale čo už ste tu to bola rýchlovka"zasmial sa Bryan.
"Drz picu" zariahol ho Jeremy.
"Keby som mohol teraz bol by som rad."dodal Bryan prevrátila som s očami a sla za Taliou.
"Ideme ?" Spytala som sa jej
"Hej mozeme." Povedala
"Okeyyy tak my ideme" povedala som
"Uz?" Povedal Nico s Jeremym naraz.
"Hej už ale nebojte sa Nathalie pôjde veľmi rada aj zajtra teda skôr dneska von som počula že je u niekoho party" povedala Talia ja som sa na ňu kukala so zabijackym pohľadom.
"Jo u mňa je tak ta čakáme Nathalie začína o 10" Pocedal Jacob.
"Super " povedala som
"Tak teda Caute" povedala Talia a už sla z altanku von
"Caute" povedala som a už chcela ísť za nou no zastal ma Jeremy objal
"Ahoj" povefal Jeremy
"Cau" povedala som a už sla za Taliou
"Caute" odzdravili sa všetci




Ideme domov
"Čo si to dopiči spravila?!" povedala som so zvýšeným tónom v hlase.
"Nic dala si letu voľný štýl tak ja ta len usmernujem tam kde bude sranda."povedala
"No dobre teda ale zajtra niesi doma čo tam mám ísť sama ani kitty doma neni"
"Sama urcite nebudes Nico a Jeremy ti dajú viac než dosť pozornosti ver mi"
" no verím ti teda "povedala som a už sme boli pred mojim domom
"Tak ahoj mici" objala ma
"Ahoooj dávaj si pozor a napis keď dojdes domov"
"Jasne že napíšem papa"
"Pa"odisla

Otvorila som dvere a sla potichu do vnútra a rovno do izby sla som sa odmalovat jak som sa odmalovala mi cinkla sprava od Talii 'už som doma' odpisala som jej a sla sa prezliecť lahnut si bola na tt a potom sla spat.







💋

SummerWhere stories live. Discover now