Новий рік одне з найсвятковіших свят у Південній Кореї. Тож усі жителі Кореї готуються до цього свята заздалегідь. Хтось тільки-но прикрашає будинки, а хтось стоїть в черзі супермаркету, в яку не хотіли потрапити.
Хоча зустріч нового року вже пройшла, та хочу вам сказати як пройшла ця зустріч у Т/і.
Чесно кажучи, це було просто прекрасно. Це твій перший нормальний новий рік в Кореї, який ти зустрічаєш не під крики з Кук Ду, а з найріднішими тобі людьми. Тридцять першого грудня ви запросили в гості Че Вон та Га Юн. Разом ви провели прекрасний новий рік. Ви приготували купу смачної їжі, навіть з української кухні. Звичайно ви пили. Ну не всі. Чан так точно не пив, як Чан говорив в одному з відео, він не вживає алкоголь тому що він є донором крові, хіба що трохи. А всі інші так добряче випили. Не спали майже усю ніч, а вже під рано заснули, хто де.
Ну що ж давайте з цього і почнемо.Проснулась ти від того, що хтось тебе взяв на руки, ніби наречену.
- Мінні? Що ти...? Що я робила на коврику? - отямилась ти нормально після того, як зрозуміла що ви зараз є у коридорі, та Синмін піднімає тебе з коврику?
- і тобі доброго ранку, кошеня. - хлопець усміхнувся. - а ти що не пам'ятаєш?
- ні, я взагалі нічого не пам'ятаю що було вчора. Голова розколюється.
- ох, ходи я тобі дам таблетку від голови, кохана. - Синмін поцілував тебе в губи, тримаючи на руках.
- що? Ви? Аоаоаоаоа, а я знав що ви зустрічаєтесь! - радісно крикнув Чонін.
Ну що ж сказати? Тепер ви обоє сидите на дивані перед усіма хто був вдома.
- тобто зустрічаєтесь ви десь місяць? - питає Мінхо, який точно не очікував такого повороту від самого ранку.
- так. - відповіли ви разом.
- я в шоці. - сказала Меррі.
- ну всьо я з Синміном йдем до кімнати, щоб він мені дав нарешті таблетку.
- ходи, сонце.
- сонце? Я в ах... кхм в шоці. - сказав Чанбін.
Ми прийшли до кімнати та Мінні дав тобі таблетку. - кошеня~! - простягую хлопець
- га?
- ти ж знаєш як я тебе кохаю! - сказав Мін, сідаючи ближче.
- я також тебе безмежно кохаю, Мінні~! - кажеш ти, та ви з Синміном зливаєтесь в ніжному поцілунку, передаючи по ньому всю свою любов.
Щасливий кінець.
__________________________І це справді кінець цієї історії? Звичайно, ні. Я планую написати 2 сезон цього фанфіку.
Вибачте, що я навіть не постаралась за останній розділ. Просто мотивацію писати цей п'ятиймісячний фф немає.
Скоро чекайте новий фанфік.
Ваша Кім Софі🇺🇦🐶❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
♡Приховане Кохання♡
Fiksi PenggemarЦей фф про Т/і. Про її проблеми. Так як вона живе з популярною групою Stray Kids. Приємного читання) # 1 - Seungmin