Sahra şaşırmıştı ve hala Berna'ya mal mal bakıyordu .
Berna kızarak " Sana kim olduğunu sordum ve o kız nerede ?"
" Bb-berna Bben Sahra ?"
" Tanıyor muyum seni yani ?"
Sahra sakinleşmeye çalışıyordu " Sen en son olarak neyi hatırlıyorsun ?"
"Ben en sooon şey bir kız beni kurtar dedi ama yetişemedim !"
"Hiii başka başka ?"
"Başka yok bi onu Hatırlıyorum ve artık soru sorma Sırası bende !"
"Dinliyorum !"
"Başıma ne oldu ?"
Sahra biraz sustu ve " Ayağın taşa takıldı düştün !"
"Sen kimsin peki ?"
"Survivordan yakın arkadaşın !"
" O ne LAN ?"
"Şey yarışma ama biz kaybolduk bak istersen bir etrafına !"
"Aaaaaaa evet ya ben çok açım Başımda acıyor Sahra !" dedi
"Ah babağim benim de karnım aç ama ne yapalım işte ?" Dedi ve Berna somurttu
Sahra şimdi ne yapacaktı Berna kendisi Yüzünden Hafıza kaybı yaşıyordu . Bir yandan da iyi diye düşündü en azından ona baş kaldıracak bir Berna yerine hiçbir şey bilmeyen bir Berna vardı karşısında tam Berna'ya baktı ki koşuyordu
"Bernaaaaaaaaaaaa !" Dedi ve koşmaya başladı . Yine ne yapıyor bu kız derken ensesinde bir el hissetti . Bu da kimdi derken Berna arkasını döndü ve adama doğru kızgın adımlarla yürümeye başladı .#
Serenay ayağa kalktı ve Yanındaki Kızın yani Ella'nın yanına gitti . O Hiçte iyi değildi .
" Ella seni öldürmeyecekler söz veriyorum !"
"Onları tanımıyorsun !" Dedi bağırarak
"Bir posta Dayağı da sen yedin çünkü !" Dedi alaycı bir sesle .
"Evet yedim hemde fazlasını !" Dedi serenay artık bu olanlara dayanamıyordu .
"Tamam kader arkadaşım seni buradan kurtaracağım sen ağlama yeter !"
"Neden bu kadar iyisiniz ?"
Serenay biraz şaşırarak " Ne ?"
"Yani sen ve Merve çok inançlı ve iyi insanlarsınız ama bunun farkında değilsiniz . Aranız çok iyi olmalı !" Dedi gözlerindeki yaşları silerek .
Serenay da oturup "Aramızdan su sızmaz (!)" dedi dalgaya alarak .
"Gerçekten diyorum ikiniz de çok iyisiniz !"
Serenay tam Merve ile Olanları anlatacakken içeri iki adam girip Ella'nın Kollarından tuttu . Ama Serenay verdiği sözü tutmaya kararlıydı . Turabi'nin eskiden öğrettiklerini denemek için bir adamın Boğazı'na yapışıp duvara itti ve kafasını defalarca duvara vurdu . Öteki adam üstüne gelip Serenay'ı Köşeye sıkıştırdı . Arkasından Ella gelip adamın beline , karnına ve kafasına tekmeler savurdu . Hemen Serenay'ın elinden tutup " Hadi kader arkadaşım kurtulduk sayılır !"#
Hilmicem Uyandığında yerde yatıyordu yanında ise Merve vardı . O Çoktan uyanmış ağlıyordu . Hemen kalktı Merve'nin yanına gitti .
" Off çok korkuyorum !"
"Tamam geçecek herşey geçecek !"
"Hilmi kendim için değil Ella için korkuyorum !"
"O kim ?"
"O yani onun el ve ayaklarını kesecekler işkence yapıp öldürecekler !"
"Nerede o ?"
"Bilmiyorum en son be bi getirirlerken bırakmak zorunda kaldım !"
"Hayır ona hiçbir şey olmaz merak etme olmaz yani olmaz herhalde !"
Merve Hilmicem'e bakıp gülmeye başladı .
Hilmicem "Eeee buradan ilk biz kurtulalım ki o da kurtulsun değil mi ?"
"Sen bekle kurtuluruz !"
"Ya öyle deme kurtuluruz !"
"Bu arada Serenay'a ne olmuş öyle cesaret gelmış ha adamı öldürecekti ."
"Aynen ben onu böyle bilmiyordum ."
"Ben senede böyle bilmiyordum Hilmi !"
"Nasıl yani ?" Dedi Hilmicem tedirgin bir şekilde .
"Yani nasıl desem Hırçın ve baya baya korumacı !"
"Kim olsa aynı şeyi Yaparım o bizim için kendi hayatını tehlikeye attı !"
"O da doğru !"
"Of tamam dayanamayacağım Hilmicem sana baya baya korumacı dememin nedeni Begüm !"#
Turabi ve Hakan tam kaçacaklarken aradan bir kız çıktı ve "SİZE BIR ŞEY YAPMAYACAĞIZ !" dedi Hakan ve Turabi şaşırarak kıza baktı . Kızın okunun ucunda ateş vardı .
Turabi hemen lafa girdi " Tabi canım biz gerizekalıyız çünkü nemi bacım size inanacağız ?"
Kız " Siz kendinizi öyle görüyorsanız ben birşey diyemem ama !" Hakan hemen gülmeye başladı "Ne Gülüyon davşan ?" Hakan bozuldu ve gülmeyi bıraktı .
"Gerçekten bize inanın !"
Hakan " Bir neden göster ?"
"Şuan istesem bir hareketimle sizi küle çeviririm !" Dedi kız ukala bir şekilde .
" Neden bizi öldürmüyorsunuz öyleyse diğerleri gibi ?" Dedi Turabi diğerleri gibiye vurgu yaparak . Ama kız gerçekten umutlu bakıyordu . Turabi ne kadar inanmak istese de gücenmemesi gerektiğinide adı gibi biliyordu .Arkadaşlar bunda uzun yazmaya çalıştım nasıl olmuş bol vote ve bu arada eğer merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz .