Bu hikâye 23.06.2015 tarihinde yazılmaya başlanmıştır.
Bu benim yazdığım ilk hikayem lütfen bana destek olun , okuduktan sonra yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın, sizden çok zor birşey istemiyorum. ☺
-"Buseee uyan hadi canımm "
Bu Furkan'ın sesiydi. Ne olurdu biraz daha uyusaydım.Beni neden uyandırıyordu ki aşkım..
Furkan'a cevap vermek için kafamı sıradan kaldırdım. Yalnızca on dakika uyumuştum , nasıl boynum tutulabilir di ki ? Bir dakika , bir dakika sınıftakiler neredeydi , bu saatte sınıf neden boştu ki ?
Ben uykunun verdiği mayhoşlukla sınıftakilerin nerede olduğunu anlamaya çalışırken Furkan ne düşündüğümü anlamış olmalı ki bana saati hatırlattı . Ruh öküzümdü bu çocuk benim...
Okul çoktan bitmişti ve beni uyandırmaya kıyamadığı için biraz daha benim uyumamı beklemiş ve beklerken de defterlerimi ve kitaplarımı - ne kadar dağınık olduğumu tahmin bile edemezsiniz - çantama yerleştirmişti.Furkan da ben de koyu Beşiktaş aşığıydık . Ben dokuzuncu sınıfın ikinci döneminde Yazgı Kolejine gelmiştim . Geldiğim hafta sınıfa pek alışamamış olsam da bir sonraki hafta güzel arkadaşlıkların ve mükemmel denebilecek düzeyde bir aşkın ilk adımları atılmaya başlanmıştı.
Çarşamba günü Beşiktaş -Fenerbahçe derbisi vardı. O gün sınıfta iddialara girilmişti . Ben de
koyu bir Beşiktaş aşığı olduğum için dayanamamış muhabbetin içine atlamıştım . İlk başta çok şaşırsalar da kısa zamanda muhabbete kaldığımız yerden devam ettik . Bu lisede ki kızların böyle konulara ilgisi yoktu ama ben hepsinden farklıydım .
Furkan labu sayede -tam olarak- tanıştım . Daha sonrasında da muhabbetimizi ilerletmeyi başarmıştık - her ne kadar derbiyi kaybetsek de - ...
Daha öncesinde hiç sahip olmadığım arkadaş grubunu kurmayı başarmıştık .
*Ben , Furkan , Ebru ve Eren *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarına Bir Umut
ChickLitBeni yeniden hayata bağlayan , beni yeniden ben yapan , tek bir gülüşü ile beni benden alıp kendine mecbur eden bir çift yeşil gözün ve o adamın oyunlarını yıkabileceğim bir güce ihtiyacım vardı . Bana bu gücü verebilecek , bana en uzak ama aynı zam...