Selamlar hepinize ♡♡
Yeni bölüm ile geldim. Umarım beğenirsiniz ♡♡
Keyifli okumalar....
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
3 ay sonra ......
Hamileligimin 6. Ayına girmiştim artık. Karnım baya büyümüştü. Artık neredeyse bir çok işi yapmakta zorlanıyordum. Bi taraftan da sınav yaklaşmıştı. Sınavı kazanmak çok istiyorum.
Oğlumuzun doğmasına da 3 ay kalmıştı neredeyse ama doktor bana erken doğum yapabilirsin demişti. O günden beri Ömer hepten bana hiç bir şey yaptırmıyordu. Şuan da kendisi mutfağa girmiş yemek yapıyordu.
" Ömer olmadı mı hala yemekler ?" Diye bağırdığım da Ömer İçeri yanıma gelmişti. Üstünde önlükle çok komik görünüyordu.
" Az kaldı bitanem. Az daha bekle ."
" Oğlunuz çok acıktı Ömer bey. Hızlı olun lütfen. " dediğimde Ömer dizlerimin önüne çöküp karnımı öpmüştü.
" Miran, oğlum çok mu acıktın sen aslanım. " oğlumuzun adını Miran koymuştuk. Ömer isim işini bana bırakmıştı. Bende miran olmasını istemiştim.
" Yavrum biraz daha bekle şimdi bitecek " diyip Ömer yanımızdan gitmişti. Ben de o sırada oğlumla konuşmaya başlamıştım.
" Senin bu baban varya çok beceriksiz bence oğlum. Hala bi yemeği hazırlayamadı. " tam konuşmaya devam edecektim ki Ömer Bi hışımla yanıma gelip konuştu.
" Ben mi beceriksizim yavrum ? Vay be beceriksiz yaptin beni. "
" Sevgilim acıktık ama. Hala olmadı beceriksizsin demekki "
" Yavrum becerikli olduğum başka konular da vardır. " göz kırpıp yanımdan gitmişti Ömer. Bi anda sıcak basmıştı beni. Umursamamaya çalışarak oğlumla konuşmaya devam ettim.
" Sen boş ver babanı oğlum. Cok şanslı bir çocuk olacaksın bebeğim. Seni seven annen ve baban olacak. Ben ve baban hep yanında olucaz. Sağ salim gel insallah Miran'ım ."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
1 ay sonra: sınav günü.....
Sabah çok heyecanlı bir şekilde uyanmıştım. Yanıma baktığım da Ömer hala uyuyordu. Bugün sınavım vardı. İnşallah başarılı olurdum. Hemen lavaboya girip işlerimi hallettikten sonra Ömer'i uyandırmaya başlamıştım.
" Ömer kalk hadi ! " dediğimde bir şeyler mırıldanıp arkasını dönmüştü.
" Yaa Ömer kalksana sınav var bugün. Uyansana be adam !" Dediğim de bi hışımla yataktan kalkmıştı.
" Tamam yavrum. Hadi hazırlan bende giyineyim. " diyip lavaboya gitmişti . Bende hemen mutfağa gidip ikimize bi sandviç hazırlamıştım. O sırada da Ömer yanıma gelmişti.
" Güzelim hadi çıkalım. "
" Tamam hayatım. Bunları da alalım yeriz giderken. "
" Yeriz gülüm. Hadi!"
" Tamam Ömer heyecan yaptırma zaten yeterince stresliyim. " dediğimde Ömer bana yaklaşıp belimden tutup kendine çekmişti.
" Bak yavrum stresli olma sakın. Kazanamazsan da sana kızarım diye düşünme sakın. Bu sınava kendi hayallerin için giriyosun. Diger türlü gerek yok ama senin için. Olursa da olur olmazsa da. Güzel bir şekilde gir ve çık. Ben her daim arkandayım bunu sakın unutma güzelliğim. Şimdi gidiyoruz sınavına güzelce giriyosun ve çıkıyorsun. Tamam mı bitanem ?" Dediğinde gülümsemem büyümüştü.