"Νιώθω ότι το να πάρουμε παγωτό Γενάρη μήνα και να είμαστε στην χιονισμένη Time Square είναι κακή ιδέα. Θα αρρωστήσουμε." Μου λέει ο Κάρτερ ενώ καθόμαστε σε ένα μαγαζάκι.
"Μα είναι ζεστά εδώ μέσα." Του απαντάω.
"Καλά. Αλλά μάλλον θα είμαστε άρρωστοι αυριο. Όμως μην ανησυχείς. Εχω ρακή." Μου λέει και ναι... Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό.
"Τι είναι ρακή? Κάτι σαν σιρόπι?" Τον ρωτάω και τον ακουω να γελάει λιγάκι.
"Πες το και έτσι. Είναι τέλειο ειδικά όταν πονάει ο λαιμός σου." Μου εξηγεί.
"Ααα πολύ ωραία." Λέω χαμογελαστή ενώ συνεχίζω να τρώω από το παγωτό φράουλα που ο γλυκός Κάρτερ με κέρασε.
"Επίσης είναι τέλειο για όταν έχεις χωρίσει, θέλεις να κάνεις χαζομάρες με τους φίλους σου ή πολύ απλά θέλεις να μεθύσεις." Συμπληρώνει και μενω και τον κοιτάζω λιγάκι.
"Αλκοόλ είναι?" Τον ρωτάω έκπληκτη και εκείνος χαμογελάει.
"Ναιπ." Απαντάει χαλαρά.
"Συγνώμη αλλά δεν ξανά πίνω αλκοόλ. Τουλάχιστον μέχρι να κλείσω τα 21." Του λέω και εκείνος γελάει.
"Θα το δουμε αυτό όταν θα αρρωστήσεις και θα πιεις ρακή. Θα σου αρέσει." Μου λέει κάπως ειρωνικά.
"Δεν θα αρρωστήσω." Λέω με πείσμα.
"Πως είσαι τόσο σίγουρη?" Με ρωτάει με υφάκι.
"Γιατί είμαι η Έλσα και... Το κρυο την καρδιά μου δεν την ενοχλεί." Τραγουδάω στο τέλος και γελάμε.
"Το είδαμε αυτό. Επίσης είναι μεγάλο λάθος οι γονείς να δίνουν στα παιδιά του ονόματα από πριγκίπισσες τελικά. Μεγαλώνουν και νομίζουν ότι είναι πριγκίπισσες." Με κοροιδευει.
"Εγώ πάντως αμα κάνω κόρη θέλω να την ονομάσω ή Γουίνι ή Μέριντα." Λέω χαμογελαστή.
"Πως και έτσι? Αυτή είναι η αγαπημένη σου πριγκίπισσα? Μετά την Έλσα φυσικά..." Με ρωτάει.
"Όχι. Η Ραπουνζέλ είναι αλλά εντάξει... Θα είναι λιγάκι περίεργο νομίζω." Του απαντάω και εκείνος με κοιτάζει έτοιμος να γελάσει.
"Πάλι καλά. Και τι? Αμα αποκτήσεις γιο πως θα τον ονομάσεις? Όλαφ ή Μπάμπι?" Συνεχίζει να με πειράζει.
"Θα τον ονομάσω Κάμερον. Θα του δώσω το όνομα του μπαμπάκα μου." Του απαντάω αμέσως και εκείνος μου χαμογελάει τρυφερά.
"Είναι υπέροχη η σχέση σου με τον πατέρα σου." Σχολιάζει.
"Ναι... Είναι ο αγαπημένος μου άνθρωπος σε αυτόν τον κόσμο." Λέω και συνεχίζω να τρώω το παγωτό μου.
YOU ARE READING
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."