ខ្ញុំខ្លាចរំខានដល់លេាក.

174 23 0
                                    

ភាគទី3
     បន្ទប់

<បន្ទាប់ពីអ្នកទាំងពីរបានមកដល់មុខបន្ទប់ភ្លាមអ្នកដែរនៅខាងក្នុងបាននិយាយឡេីង>

ហ្វិន> ពួកខ្ញុំរៀបចំឥវ៉ាន់អ្នកប្រុសរួចរាល់ហេីយណាបន្ទប់អ្នកប្រុសជេកគឺនៅជាប់បន្តប់អ្នកប្រុសជុនច៎ា.
ជេក>បាទ អរគុណ បងចុះបន្ទប់ខាងនោះជារបស់អ្នកណា?
ហ្វិន>អរ..ជាបន្ទប់ធ្វេីការរបស់លេាកម្ចាស់ អ្នកប្រុសកុំទៅប៉ះពាល់បន្ទប់នោះអីណាបេីគ្មានការអនុញ្ញាតពីលេាកម្ចាស់.
ជេក>បាទខ្ញុំយល់ហេីយ បងទៅវិញចុះបេីមានអីសល់ទៀតចាំខ្ញុំរៀបចំខ្លួនឯងពួកបងទៅសម្រាកទៅ.
ហ្វិនហ្វយ>ចាស៎អ្នកប្រុស ចឹងខ្ញុំសុំទៅវិញហេីយ.
ហ្វិន>តែអ្នកប្រុសហ៎ា ខ្ញុំមានរឿងខ្លះចង់ផ្តាំអ្នកប្រុសទុកឲហេីយ.
ជេក>មានរឿងអីមែនទេបង..?

ហ្វិន>អឺ...គឺថា នៅពេលយប់ពេលដែរលេាកប្រុសត្រឡប់មកវិញ ហ៊ាមដាច់ខាតគឺមិនឲមានសំឡេងអ្វីមករំខានដំណេកគាត់នៅពេលយប់ទេណា  លេាកប្រុសគាត់ចូលចិត្តភាពស្ងប់ស្ងាត់ ណាមួយគាត់តែងតែធ្វេីការពេញមួយថ្ងៃ បេីរំខានធ្វេីឲគាត់សម្រាន្តមិនបានគាត់និងកេីតចិត្តខឹងឡេីងមកហេីយ ពេលនោះដឹងតែផ្អេីលមួយផ្ទះតែម្ដង.

ជេក>បាទ ខ្ញុំអរគុណណាស់ដែរបានជួយប្រាប់
ហ្វយ>ច៎ា មិនអីទេ ចឹងពួកខ្ញុំសុំទៅហេីយណា.
ជេក>បាទ. នេះធ្វេីការពេញមួយថ្ងៃផងហេស៎?
      (ជាពាក្យដែរនិយាយក្នុងចិត្ត)
        -------------

   <<ម៉េាង9យប់>>

ជេក>(សម្លេងបេីកទ្វាចូល)អូនជុននៅធ្វើអីនិងនៅមិនទាន់គេងទៀតហេស៎
ជុន>អូនគេងមិនលក់ទេ អូននឹកបងធំណាស់
ជេកអ៎ាមិនអីទេណា បងយល់ តែអូនគួរតែឆាប់គេងទៅ យប់ហេីយដឹងទេ គេងទៅណាបងមកកំដរហេីយ.
ជុន>តែអូនសំងំហេីយនៅតែគេងមិនលក់ទេ.
ជេក>ចឹងចាំបងនៅទីនេះហេីយណាចាំបងទៅយកទឹកដោះគេាមកឲញាុំណា និងអាងឆាប់បានគេងឮទេ.
ជុន>បាទ

   <<បេីកទ្វាចេញ>>

    ជេកដេីរមកដល់កន្លែងបេីកភ្លេីង រៀបនិងបេីកទៅហេីយតែក៏នឹកចាំពាក្យសម្តីរបស់បងហ្វិន ដែរប្រាប់ថានៅពេលយប់លេាកម្ចាស់សម្រាន្តគាត់មិនចូលចិត្តឲអ្នកណាធ្វេីអីរំខានទេ គាត់និង  ម៉ួម៉ៅមកភ្លាម ហេីយនិងត្រូវផ្អេីលមួយផ្ទះជាមិនខាន.

&lt;&lt; កោះផ្តេីមស្នេហ៍ &gt;&gt;ចប់Jakehoon Where stories live. Discover now