Malec

1.7K 123 44
                                    

אלק לא חווה השפלה ומבוכה כזו מאז ההתעמתות עם קליירי לפני כשנה, במכון, כשהיא הטיחה בו האשמות ועובדות שהוא ניסה להסתיר.

יותר נכון להגיד שהוא לא חווה מבוכה והשפלה מאז- עד עכשיו.

אלק היה לבדו בחדר החשוך והגדול של מגנוס, מחכה לו. כניראה הוא היה עם עוד לקוח ששכר את שרותיו כמכשף. אלק הזעיף פנים והסתכל ביסודיות על חדרו של מגנוס, חוקר. לפתע הוא ראה משהו שמשך את עיניו. זוג מגפי עקב גבוהים ושחורים- כמו אלו של איזבל.

אלק לעולם לא יודה בזאת, אבל הוא תמיד רצה למדוד מגפיים כאלו, אך לא העז, מחשש שמישהו יתפוס אותו.

בראותו את זוג המגפיים- הוא נדלק. הוא הציץ מבעד לחור המנעול של הדלת ובדק שהשטח פנוי ואף אחד לא מגיע. הוא לקח את המגפיים ושם אותן על רגליו הרזות, מדדה כמו ברווז ביום היוולדו לכיוון המראה הגדולה שבמרכז החדר, בעוד ידיו פרוסות באוויר בניסיון כושל לשמור על שיווי משקל. הוא הסתכל במראה ופעם הראשונה זה הרבה זמן, הוא אהב את מה שראה. המגפיים נתנו לו תחושה של עליונות וגובה. זה מצא חן בעיניו.

לפתע, ללא כל התרעה מוקדמת, הדלת נפתחה בתנופה וחשפה את פניו המופתעות של מגנוס, שראה את צעדיו המהוססים של אלק. רגליו של אלק הסתבכו זו בזו והוא נפל ברעש על הריצפה הקרה כשקללה בפיו.
מגנוס צחק כשקלט את הסיטואציה -אלק שוכב על הריצפה כשידיו על פניו ומגפי העקב על רגליו, מסמיק.
״בשם המלאך, אלכסנדר!״, מגנוס אמר בעוד דמעות צחוק מצטברות בעיניו. ״מה אתה עושה?״, הוא החל ללכת לכיוונו של אלק המובך בכוונה לעזור לו.
״פשוט תשאיר אותי על הריצפה לטבוע בהשפלה של עצמי״, אלק אמר והסמיק עוד יותר כשהרגיש את גופו של מגנוס על שלו, מרגיש את נשימתו החמה על צווארו. ״מג!״, הוא צווח, ״מה אתה חושב שאתה עושה?!״.
אלק הרגיש את חיוכו של מגנוס כשהוא ענה, ״מנשק את החבר הסקסו שלי, עם המגפיים הסקסיות שהוא נועל״. הוא הוריד את ידיו של אלק מפניו האדומות והסתכל אל תוך עיניו הכחולות. ״אלכסנדר, אני חושב ששברת את השיא בצבע האדום הסמוק ביותר שאפשר להגיע אליו כשעומדים ליד מכשף סקסי ומופלא כמו מגנוס ביין״.
״סקסי? מופלא?״, נשמעה רטינה מבעד לדלת. ״אני חושב ששניכם צריכים להפסיק עם הפוצי מוצי המגעיל שלכם כל עוד יש אנשים בסביבה״, ג׳ייס נכנס לחדר עושה פרצוף לשני הבנים ששכבו על הריצפה מולו. ״טעית מגנוס״, הוא אמר והצביע על אלק, ״עכשיו הוא מסמיק יותר״.
״תסתום״, אלק אמר וקם, נעזר בידו של מגנוס בכדי להתייצב.
״יש לנו מקרה חרום, בואו״, ג׳ייס אמר ודחף את מגנוס מחוץ לדלת, ״ממ.. ואלק?״
״כן?״
״תוריד את המגפיים״.

Malec // HebrewWhere stories live. Discover now