ភាគ4
<< ព្រឹកថ្ងៃថ្មី>>
ម៉េាង5ទាបភ្លឺ ព្រលឹមស្រាងៗ
ថ្ងៃថ្មីអ្វីៗក៏ចេះតែផ្លាស់ប្តូរទៅតាម ពេលវេលាដែរដូចជាពេលនេះអីចឹង.
<សូហានដេីរសុខៗក៏ស្រាប់តែប្រទះភ្នែកនិងចៅហ្វាយរបស់ខ្លួនទឹកមុខខុសពីធម្មតា>អៅ...ចៅហ្វាយខ្ញុំភ័យអស់រលីងស្មានតែជាខ្មេាច រាល់ដងឃេីញបាត់ពីផ្ទះដល់ពេលមកជួបចឹងចង់លួសព្រលឹងទៀត ថ្ងៃនេះលេាកប្រុសអត់ទៅធ្វេីការទេហេស៎បានជាមកដេីរក្រវែលៗនៅជុំវិញនេះអីចឹង.ស៊ុងហ៊ុន>ក្រែងឯងនិងម៉ែដោះមិនចង់ឲយេីងធ្វេីការច្រេីនហេស៎ថ្ងៃនេះយេីងមិនចង់ទៅទេ ឯងគួរតែសប្បាយចិត្ត.
សូហាន>ខ្ញុំឆ្ងល់ណាស់ តេីខ្យល់អ្វីដែរបក់មកបណ្តាលឲចិត្តអ្នកប្រុសរបស់ខ្ញុំចង់នៅផ្ទះបែបនេះ មិនចង់ទៅធ្វេីការអីចឹង ទាំងដែររាល់ថ្ងៃលេាកប្រុសខ្ញុំពីព្រលឹមបាត់ ពេលប្រលប់ ជួនយប់ជ្រៅទេីបឃេីញត្រឡប់មកផ្ទះវិញ ខ្ញុំសុំឲខ្យល់នោះនៅឲយូរៗទៅណា សាធុ សាធុ🙏🙏
<<ស៊ុងហ៊ុន>>សូហានហ៎ាឯងឥលូវ ដូចជាប្រាក់ខែបេីកពេញៗរហូត យេីងគួរតែដកវិញខ្លះហេីយឲច្រេីនពេកដូចមិនសូវសមសោះ.
<<ឮ ប្រយេាគនេះភ្លាមធ្វេីឲអ្នកម្ខាងទៀតភ្នែកសស្លែតតែម្ដង>>មិនបានទេចៅហ្វាយ ដកមិនបានទេ ខ្ញុំខំអ្វេីការណាស់ណា ចឹងខ្ញុំឈប់និយាយហេីយ...តាមសប្បាយចុះណាចៅហ្វាយអេី...ថ្ងៃនេះខ្ញុំរវល់ណាស់ សុំលាទៅធ្វេីការមុនហេីយ <បញ្ចប់ប្រយេាគក៏រត់ទៅបាត់ បេីនៅទៀត ដឹងតែចៅហ្វាយកាត់ប្រាក់ខែអស់មិនខានទេ😐>
បុិនិងនៅមិនសុខមករករឿងដាក់ខ្លួន😑ក្នុងផ្ទះបាយពេលព្រឹកបែបនេះអ្នកបម្រេីនាំគ្នាធ្វេីអាហាររៀបចំទុកឲចៅហ្វាយ ហេីយអាហារថ្ងៃនេះក៏ខុសពីសព្វមួយដងដែរព្រោះជាស្នាដៃរបស់ជមាជិកចំណូលថ្មីជាអ្នកធ្វេីដែរបញ្ចេញនៅក្លិនដ៏ឆ្ងុយឆ្ងប់ពេញគេហាដ្ឋាន.
ម៉ែដោះ>ឆ្ងុយណាស់អ្នកប្រុស ម៉ែដោះមិនធ្លាប់ដឹងទេណាថាអ្នកប្រុសជេកក៏ចេះធ្វេីម្ហូបដែរ ថែមទាំងចេះស្ទាត់ទៀតផង.
ជេក>ខ្ញុំធ្លាប់ទៅរស់នៅក្រៅប្រទេស នៅទីនោះមិនសូវមានអ្នកបម្រេីទេ ខ្ញុំតែងតែធ្វេីម្ហូបញុំាខ្លួនឯងជាប្រចាំទេីបចេះស្ទាត់បែបនេះ តែវាក៏មិនឆ្ញាញ់អីណាស់ណាទេ.
ហ្វិន>ម៉ែដោះច៎ាលេាកម្ចាស់មកពីខាងក្រៅវិញហេីយ.
ម៉ែដោះ>ចឹងឯងទាំងពីលេីកអាហារទៅឲលេាកម្ចាស់ទៅណាអ្នកប្រុសជេករៀបចំរួចរាល់ហេីយ
ហ្វិន>>ច៎ា