Je streda a to znamená že mne majú dôjsť šaty a bratovi oblek. Ja iba dúfam že tie šaty budú pekné.
Prišla som do Siene a sadla si za stôl. Brat tu ešte nebol a ja som iba dúfala že čím skôr príde lebo som už začínala stresovať.
Všimla som si svoju sovu ako ku mne letí a nesie balíček so zlelenou stuhou so zlatými detejlami. Hneď som spoznala že to je balík od mami. Ona tam vždy dáva túto stuhu.
Sova položila balík predo mňa. Väčšinou ho hádže čiže tam musí byť niečo čo sa môže rozbiť a ja som sa začala báť čo to môže byť.
Počkala som na brata ktorý za chvíľu došiel aj s ostatnými.
,, Ahoj ségra. "
,, Čau brácha. Už došiel balík. "
,, No dúfam že to nebude ako minule. Lebo ak áno ja nikam nejdem. " Zasmiali sme sa všetci.
Minule brat mal červený oblek ktorý vyzeral strašne. A ja som mala celé červené šaty s bielymi detailami a tiež vyzerali strašne.
,, Kto to otvorí? " Spýtala som sa brata.
,, Ti lebo ja sa toho bojim. " Od povedala a my sme sa zasmiali.
Otvorila som balík a pozrela som sa čo tam je. Bol tam ešte baliací papier a na ňom dopis ktorý som začala číta nahlas.
,, Dráhe moje deti. Vaše oblečenie aj doplnky budú ladené do ruží pretože ples sa koná na svetový deň ruží. Nebojte sa nebudeme ako naposledy. To ste museli mať červené všetko lebo ples u mojej kamarátky ako ste si všimli bol ladený do červena. Ani ja nemám rada červenú tak som sa snažila nájsť niečo kde budú ruže ale nebude to moc červené. S pozdravom C.R.L. " Do čítala som a brat začal tancovať. A my sme sa zase museli začať smiať. Všetci na nás pozerali ako na debilou že sa stále smejeme.
My sme sa na nich ne pekne pozreli a hneď odvrátili zrak.
,, Ja nebudem mať červený oblek! "
,, To ešte nevieme. " Povedala som s uškrnom.
,, Ani to neprivolávaj. " Pohrozil mi a ja som iba zakrútila hlavou a už konečne otvorila balík.
Hneď na mňa vykukol bratov oblek. Bol čierny a mal červenú kravatu s ružami. Podala som mu ho a brat sa zamračil.
,, Tá kravata je strašná. " Povedal.
,, Mne príde pekná. Nebudeš mi robiť ostudu. " Povedala mu s úsmevom Cissa. Brat jej úsmev oplatil.
Potom som vytiahla moje šaty a šperky. Boli dokonalé. Páčili sa mi.
Šaty:
Šperky:
YOU ARE READING
Piaty záškodník
FanfictionCamille Nala Lewis je čisto krvná čarodejnica. Jej mama pracuje ako liečitelka a jej otec pracuje na ministerstve. Tím pádom jej rodičia stále neboli doma a o ňu a o jej brata Christiana Nasha Lewisa sa starala opatrovateľka. Camilla a Chris sú dvoj...