are you drunk, my love?

197 15 90
                                    

Yorum ve oylarınızı unutmayın lütfenn^^

BÖLÜM YİRMİ ÜÇ
ARE YOU DRUNK, MY LOVE?

Chris, gülümseyerek işaret parmağını dudaklarına koydu ve Valeria'nın sessiz olmasını istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chris, gülümseyerek işaret parmağını dudaklarına koydu ve Valeria'nın sessiz olmasını istedi. Valeria anlamadığını belli edercesine kaşlarını çattığında sadece neden görüp öğrenmiyorsun? Diyen bir surat ifadesi ile birlikte kalmıştı.

Chris, sevgilisinin elini tuttuğunda Valeria arkasına baktı. Esma'nın yerde sızmış olduğunu görünce yavaşça gülümsedi. Bu gece üçü de sağlam sarhoş olmuştu ve kimse bu durumdan şikayetçi değildi. "Terasa çıkacağız..." Diye fısıldadı Chris.

Onun dinlendirici sesi bi' an Valeria'nın uykusunu getirmiş olsa da, gülümseyerek kafasını salladı ve el ele çıktılar merdivenlerden. Terasa ulaştıklarında ise, eski biraz da olsa kendini hatırlatmıştı.

İlk kez terasta, Hastanede bu duruma gelmişlerdi. Ardından Henry çıkagelmiş, her şeyi mahvetmişti. Ancak Chris, her şeyi telafi ettiği için mutluydu ve bundan sonra yaşayacağı hayat için heyecanlıydı. "Eskisi gibi yapmamızı ister misin?" Diye sordu adam.

Hava oldukça karanlıktı ve terası aydınlatan yılbaşı ışıkları pek etkisini göstermiyordu. Valeria neyi kastettiğini anlayınca gülümseyerek kabul etti. Chris onu yavaşça terasın ortasına sürükledi. Elleri tam olarak tutuşmuyordu, ancak bir parmağı Valeria'sının parmağına takılıydı.

Chris, üzerindeki ceketi çıkartıp yere serdi ve hemen yanına sırt üstü uzandı. Yavaşça kolunu uzattı cekete doğru. Valeria ona tepeden bakarken gülümsedi, "yine ceketini beni kirletmemek için kullanıyorsun."

Chris, sanki bir meleğe bakıyormuşcasına gülümsedi. "Sorgu meleği'm falan mısınız acaba hanımefendi?" Diye sordu. "Her şeyi sorup soruşturuyorsunuz, hiç uslanmıyorsunuz, hiç yorulmuyorsunuz."

Valeria bu soruların cevabını vermedi, elbisesini düzeltip, aynı o gün terasta yaptığı gibi, Bay Evans'ın koluna başını koydu ve bedenini ona çevirdi, gözlerini ise, onun gökyüzüne bakan gözlerine çevirdi. "Bana değil, Valeria'm... Baksana şu yıldızlara."

Valeria başını gökyüzüne çevirdi, yıldızlar öyle parlarcasına bakıyorlardı ki onlara, bir an bunun bi' ayyaşlık hilesi olduğunu sandı. Chris, kolunu uzatarak yıldızlardan en parlağını işaret etti, "bak, ordasın."

Valeria kıkırdadı, Chris elini indirdi ve başının altına koyup destekledi kendini. Ardından Valeria'ya benzettiği yıldıza bakarak bir şeyler mırıldandı: "aynı sen," dedi başta. "Baksana sürekli yanıp sönüyor gibi, yerinde duramıyor. Bi an çok parlıyor, bi' an çok sönük kalıyor..."

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin