Slobodan dan iskoristila sam da provedem sa Torresom... momci uskoro igraju finale kupa i spremila sam par dobrih treninga ga njih kako bi odrzali kondiciju na nivou.
Torres je bio pazljiv, drzao me za ruku, cesto je ljubio i cinio je da se osjetim voljeno. Rucali smo, skitali cijelim gradom bilo je zaista savrseno ali mucilo me sve drugo... mucio me Matej koji je bio los na utakmici, apsolutno svi su primjetili da je bio lose volje i na vecernjem treningu sto mi javi trener Hoks. Ideja da pristanem da me on vozi bila je losa koliko i to da dozvolim da upozna moje roditelje. Normlano da ce im reakcija biti sok jer sam najavila da dolazim sa momkom.
Ja i Torres smo sjeli u jednom kaficu na veceru, pricali neobavezne gluposti oko priprema koje slede kada se zavrsi finale, a onda sam ugledala i njega... prvo sam mislila da umisljam ali on je dosao u kafic sa Irinom Rodrigez. Cura koja igra u nas zenski tim.
Nije mogao da me vidi ali ja njega jesam i mogu reci da mi je bilo uzasno nelagodno zbog toga. Pokusala sam biti full skoncentrisana ali njegovi maniri i nacin na koji se ophodio prema njoj bili su i vise nego ocaravajuci.
-" Hocemo li da krenemo?"
-" moze"
Osmijehnem se te pokupim svoje stvari svjesna koliko se osjecam uzasno od kad sam postala trener Barselone bas zbog toga sto ne mogu da prevazidjem da sam bila sa klincem koji je nevjerovatan. Koji me privlaci kom bi najradije predala cijelu sebe.
-" Cesto se srecemo sa malim Alvarezom"
-" Gde si ga video"
-" na kraju restorana sa Irinom Rodrigez sjedi... I on bira restorane u koje moze doci da ga ne slikavaju"
-" osudjeni smo da se srecemo"
-" Ni malo nije djetinjast, a dobio je veliku slavu preko noci. Kazu i da mu je tata kupio uspjeh"
Na te rijeci se trgnem, kad sam oca ispitala malo vise o Mateji shvatla sam sta sam rekla onog dana na parkingu i zasto nikada nije odreagovao... Cak mi je i prica o cvijetu i slikaru bila jasna.
-" Njemu apsolutno niko nije kupio uspijeh, ako iko trenira to je Matej, ako se oko trudi to je on. Trening je za njega najvaznija stvar, a to ce potvrditi svaki trener koji ga je trenirao do sada"
-" vjeujem, sve i da su kupili mjesto nisu mogli talenat koji ima..."
Malo utihnulo odgovori pokusavajuci da shvati sta je lose rekao i zasto njegovu curu toliko pogadja ova tema.
A ona bila je tiha kao nikada pre, jedva cekajuci da veceras doceka svoju najbolju drugaricu i da sa njom poprica o svemu.
Olivera je jedina znala u sta se uvalila.S druge strane Matej je dugo ostao sa Irinom, bila je saljiva, zanimljiva uvijek puna tema za razgovor... sa njom ne moze biti dosadno, a zaista bila je simpaticna. Salio se koliko je mogao dao je sve od sebe da i ona uziva. Mozda najveci plus imala je kada je odbila da se poljube kad je vratio kuci.
-" Divno sam se provela... Sutra imam trening malo prije vas. Hoces doci"
Osmijehnuo se i klimnuo glavom
-" pitacu da odradim jutarnji sa vama"
-" stvarno?"
-" Da, hvala za veceras i vidimo se sjutra"
Nije mu vjerovala da ce doci, vec je mislila da je sako rekao iz ljubaznosti... A on? On je odluci da ce da pokusa sve samo da je zaboravi
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!