11

1.7K 77 0
                                    

Nije zeljela da pita igrace gde je Matej ali videla je da ga nema,  odradili su jedan dobar trening imajuci u glavi Oliverine rijeci  da treba da nastavi sa sjajnim deckom i zavoravi klinca. Lako je reci, zna jako dobro da bi joj to bio pocetak i kraj karijere kao trenera da  cak i posumnjaju da ima nesto tu. Tata bi je se odrekao...

-" kako ide trening Sofija?"

-" odlicno treneru Hobs, sjutra cemo na terenu malo"

-" Bravo, ja sam navratio malo da vidim kako fukcionise moja kritika na njih"

-" sjajno, Matej nije na treningu?"

-" Trazio je dozvoli od mene da prisustvuje jutarnjem  treningu  sa curama jer ima nekih neodloznih obaveza, a nece da propusta trening"

Propala sam u zemlju... Zvanicno.

-"Odgovorno od njega"

-" Njega nisam kritikovao, mislim da je samo imao los dan i da ga nije bilo da odigra onaj napad ne bi ni igrali finale.. Otisao sam vidimo se"

-" Roko kakvi si to sklekovi!!"

Rekla sam glasno lupajuci rukom o ruku da ih probudim... zelim tako vristati na sav glas!!

***
Trenirao sam sa njom jutros, ona je ozbiljno posvecena treningu, a i druge cure su se salile da me primaju u svoj tim.
Nakon treninga otisli smo zajedno na dorucak i zaista sam se trudio da nesto ne zeznem. Toko njenog brbljanja sam je uzeo za ruku dok smo setali parkom.

-" Dolazite li da gledate finale?"

-" Hoces li ici da gledas finale?"

-" to se ne propusta, ali imam tremu od te utakmice"

-" i ja... Ocekuju se velike stvari da uradimo tamo"

-" Vjerujem da vi to mozete, ove sezone ste zaista jaki"

-" Videcemo je li to dovoljno."

-" vjerujem u tebe Matej..."

Osmijehnula se opet onako slatko, sklonio sam  njenu kosu sa lica iza uha i njezno poljubio njen obraz.

-"  Dacu sve od sebe kao i uvijek.."

Poljubio sam i drugi obraz.
Pogledala me je u oci kao znak da smijem dotaci i usne. Uradio sam to, miris jagode se sirio oko mene dok je uzvratila njegno poljubac.

-" Videce nas neko"

Bila je simpaticna, bila je lijepa, bila je njezna ali nije bila ona...

Kada sam je vratio kuci, otisao sam kod svojih. Mama je spremila veceru, pizzy i nisam zeleo da odbijem...

-"  Ima li sta novo sine?"

-" nema spremam se za finale, imam trening za 3 sata pa cu  brzo da odem po Paula."

-" Bila nam je Teona jutros pozdravila te i zamjerila je sto ne dolazite kod nje"

-"Znam mama ali stvarno nemam kad, toliko je obaveza bilo poslednjih nedelja da sam posle Evropskog prvenstva stalno na terenu"

-" Kupili smo karze za finale"

-" Hocete li i vi 2 dana prije?"

-" ne mozemo zbog mog posla, a i Ema oce da pomogne Teoni pa da zajedno idemo ujutru da bi stigli taman na vrijeme"

-" Super, mi preksjutra krecemo..."

-" Javi nam se kad stignes"

-" ocu znas da nam telefon zabrane u tom periodu"

-" batoooooo!!"

Aurora me jako zagrlii te pocne da skace oko mene

-" bato ima devojkuuu!"

-" nemam mrvice, odakle ti to"

-" evo te, evo te ljubis se sa njom"

Pogledao sam u telefon, a iza mene  se pojave majka i tata...

-" Ao je li moguce ovo..."

Rekao sam ostavljajuci telefon te pokupim svoje stvari brzinski pozivajuci svoj PR. Tim ali bilo bi kasno.

Da te imamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang