4. şiddet

78 6 0
                                    


O seni sordu biliyor musun seni bekliyor dedi .

" Bunu duyduğumda şok olmuş bir şekilde onun olduğu tarafa doğru yürüdüm ."
.
.
Kafamı kaldırdığımda Alex'in masada oturduğunu gördüm. içimden neden beni sormuş diye geçmedi değil tabi neyse .

Selam Alex dedim .
Selam viyan dedi .

Alex beni sormuşsun Viyan nerde diye bir sorun mu var . Dedim
Alex ise oturmaz mısın viyan . Tamam oturayım ama iş başına dönmem lazım seni dinliyorum.

"Nasılsın" Viyan dedi.
"İyiyim sen nasılsın "Alex dedim ?

Bende iyiyim sana birşey sormak istiyorum tabi "can i ask for something"(senden birşey isteyebilir miyim) dedi.

İçimden" de beje yaw"(hadi söyle ya) diyesim geldi ama demedim tabi sustum ve konuşmasını bekledim .

Ben yeni Diyarbakıra geldim."I don't know this place" ( burayı da tanımıyorum.) Sizin şehrinizi gezmek istiyorum bana gezdirirmisin .dedi

İçimden olabilicek olan her ihtimali düşündüm abim öğrenirse bu sefer hastanelik olurum . Hiç birşey yapamam bunu kaldıramam dedim kendi kendime.
Alex' i gezdirmek istesem de bir yalan söylemek zorundaydım . Ve onu gezdirmemeliydim.

Alex bende çok isterdim oysaki biliyorsun ben baya yoğun çalışıyorum vaktim ve fırsatım olmuyor. Dedim

Alex ise hafta sonu çalışmıyorsun gelirsin dedi benimde o zaman da bazı işlerim var o yüzden maalesef dedim .
İstersen dideme yada tunç'a soyleyeyim onlar seni gezdirebilirler .

Tamam o zaman sen söylersin kabul ederlerse bana haber verirsin dedi.

Bende kalkayim artık iş başına dönmem lazım. Görüşürüz dedim .

O da" see you later"(görüşürüz) dedikten sonra Alex'in olduğunu masadan ayrıldım.

Masaları siliyordum ki didemin yanıma geldiğini fark ettim .

Evet dinliyorum seni sana ne söyledi bakalım çabuk anlat dedi . Heyecanlı bir şekilde . Bende buraya yeni geldiği için gezdirirmisin dedi bende yoğun olduğumu belirttim .

Kızım sen salak mısın ya kabul etseydin ya .

Didem olmaz yoğunum bu aralar .
Sen her zaman yoğunsun Viyan.

Neyse Didem senle tunç'a soracaktım ikiniz Alex'i gezdirir misiniz?
Keşke sende gelsen Viyan hem çift çift gezeriz. Dedi gülümseyerek.

Ben şok olmuş bir şekilde dideme bakıyordum. "Saçmalama istersen".
Tm ya ne kızıyorsun çok iyi oldu ya tunç ile beraber gezdiricez . Yess

Ben didemin verdiğini tepkiye tuhaf tuhaf baksamda Didem tamam diyip yanımdan gitti.

Masalar servis derken tekrar çok yorulmuştum. etrafa baktığımda kimse kalmamış ti Burak abi çıkmamizi söyledi değil mi Didem dedim.

"Didem içerde misin" dedim .

"Burdayım!" diye bağırdı aceleyle noldu biraz sakin ol . Didem koştura koştura dışarı çıktı seni ararım dedi .

Bende kulaklıkları takıp evin yolunu tuttum her zaman ki gibi .
.
.
.
Eve geleli 3 saat olmuştu ben odama çekilmiştim .

O gün ki olaydan dolayı sinirlenmiştim onlarla birlikte yemek yemiyecektim .herkesten önce bir şeyler yiyip odama çekildim .

Biraz dinlenmek için uyuduğumda bağırış sesleri duydum .

Önceden normal sesleri diyip sustum .
Biraz geçtikten sonra sadece abimin sesini duydum ve bu. Beni korkutmuştu yataktan doğrulduğum gibi salon'a geldim .

Gördüğüm şey karşısında ne yapacağını bilmez halde bağırdım ve ağladım.

Babam "annemin kafasıni alıp duvara vurmuştu.ve annem bayılmıştı ."

Abim ise üzülmüştü koşup telefona sarıldım. Çünkü polisi ve ambulansı aramam gerekiyordu . Tam arayacaktim babam elimden telefonu alıp beni de yere attı.
Abim ise babama bağırıyordu. Annemin ayılması için"anne ","anne " dedim . Annem bir kaç dakika sonra gözünü açtı ve başım ağrıyor dedi .

Bende o kadar çok ağlıyordum ki ne diyeceğimi bilmiyordum . Babam izin vermemişti polisi aramama ne yapabilirdim ki .

Abim "Viyan annemi alıp odaya götür kafasına buz koy dedi " ben ise şok geçirmiş bir şekilde. Yiğit abi polisi arayalım dediğimde babam telefonlara çoktan el koymuştu bile .

Baba sen ne yaptığını sanıyorsun "yaw de bese jime ci diğazi "(artık yeter baba bizden ne istiyorsun) dedim . Seni şikayet edicem dedim. Babamın beni itmesiyle canım çok yandı ve yiğit abi ise "kalk odaya götür annemi buz koy" dedim .sana anlamıyor musun .

Annemi alıp kendi odama götürdüm buzu kafasina koyduğumda yüzündeki üzüntüyü acıyı gördüğüm de hissettiğim şey tarif edilemezdi .

Çünkü neydi rezil olucaz . Susamamız lazım boşanma diye bir şey olur herkesin dilinde biz olurmuşuz . Bıktım bu düşünceden yeter dedim . Ağladım gizlice .

Tam o sırada kapı çalındı.
Kapıyı açtığımızda komşumuz gelmişti. "Bir sorun mu var Viyan sesler geliyor da merak ettim bakmaya geldim." Annen nerde kızım.

Annem uyuyor dedim. "ağlayarak"
Kızım noldu bir sorun mu var dediğinde.
Fadime abla annem az önce babamdan şiddet gördü polisi ara dediğim gibi kapıyı üstüne kapattım.

Abim dik dik bana bakıyordu .
Ne dedin .
" Annem uyuyor maç izliyorlar o yüzden ses bu kadar çok geliyor" dedim .
Tamam Viyan sende annemin yanına git
Annemin yanında bir umut polisin gelmesini bekledim.
Uzun bir süre bekledikten sonra kapı çaldı.
Kapıyı bu sefer yiğit abi açmıştı.
Umarım beklediğim olsun diye dua ederken .
Abim ise buyrun memur bey" bir sorun mu var " bizde yok da sizde var mı dediğini duyduğumda bağırdım. İmdat memur beyy !
.
.
.
.
.
.
.
Evet bu bölüm de böyle oldu umarım beğenirsiniz iyi okumalar "sağlıkla kalın kitapla kalın."canlarım.............



AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin