☆♡~ Początki ~♡☆

13 0 1
                                    

Praktycznie dzień jak co dzień.
Ciągle ciężko razem pracujemy nad nowymi piosenkami jak i tańcami.

Może nie jesteśmy jakąś dużą grupą. Mimo to, kocha nas miliony fanów. Fani nazywani równierz "STAY". To dzięki nim naprawdę odnaleźliśmy siebie...
_________________________________________

22.06.2022.r. Wtorek. 13:29

- JESTEM GŁODNY- Wydziera się chłopak siedzący na tylnim siedzeniu samochodu.
- Już, uspokuj się. Zaraz będziemy na miejscu to coś zjemy- odpowiada starszy mężczyzna.

- To co zjemy?- pyta się blądyna w długich włosach siedzącego obok siebie
- nie wiem. Możesz zamówić co zechcesz, zjem wszystko co zamówisz.- odpowiada piękny chłopak

Czarnowłosy odwraca głowę spowrotem z usmieszkiem na twarzy.
Gdy wszyscy dojechali na miejsce odrazu składali najstarszemu zamówienia, żeby ten je zamówił.

Blądyn w krótkich włosach zamówił to co chciała reszta przyjaciół, po czym do nich wrócił.

Wszyscy podczas czekania na swój posiłek rozmawiali na temat swojego nowego utworu, który dopiero miał wyjść.

Gdy posiłek był już podany do ich stołu, odłożyli wszystkie papiery i zaczęli jeść.

Jednak jeden z przyjaciół zjadł bardzo mało. Przez co reszta się lekko zezłościła.
Lecz Czarnowłosy chłopak nadal nie chciał nic jeść, pomimo że przyjaciele chcieli żeby zjadł.

Każdy z nich miał trudne chwile. Lecz sobie radzili, pomagając sobie nawzajem.

Gdy każdy skończył jeść swój posiłek, udali się spowrotem do samochodu i pojechali do firmy zwanej "JYP entertainment"

Większość przyjaciół nie lubiła swojego szefa za to co zrobił czarnowłosemu koledze. Mimo to musieli być wobec niego mili.

Gdy dojechali do firmy poszli do głównego salonu sobie posiedzieć i porozmawiać. Gdy sobie tak siedzieli to brązowowłoay chłopak zasną na ramieniu bliskoiego przyjaciela o imieniu Minho.

Minho bardzo lubił brazowowłosego przyjaciela. Mimo że fani mówią o nim że jest wredny to się bardzo mylą. Minho to uczuciowy i dobry chłopak.
Jest drugim najstarszym członkiem zespołu.

LOSOWY FAKT O MINHO
Minho zanim dołączył do STRAY KIDS ☆ był pobocznym tancerzem BTS ☆

Gdy chłopak spał na ramieniu minho ten równierz zasną. Gdy krótwkowłosy blądyn zauważył jak słodko śpią zrobił im zdjęcie, po czym powiedział reszczcie żeby ich nie budzili i poszli do swoich pokojów.

Gdy minho I Jisung się obudzili była już późna godzina. Han powiedział że idzie do swojego pokoju się położyć ponieważ boli go głowa.

- Przyniosę Ci tabletki i wodę- powiedział chłopak. Po czym brazowowłosy kiwną głową na zgodę.

Ten się lekko zarumienił i poszedł do siebie mając w głowie jak bardzo go lubi.
Po chwili minho wszedł do pokoju jisung'a trzymając w dłoniach szklankę wody i tabletki przeciw bólowe.

Han wzią tabletki i odrazu położył się spać. Lee chwilę przy nim został by upewnić się że na pewno śpi, po czym poszedł do swojego pokoju.

Następnego dnia Gdy minho się obudził natychmiast poszedł do han'a zobaczyć jak się czuje.
Gdy wszedł do niego do pokoju ujżał że jisung jest cały przepocony. Szybko zawołał lidera by pomógł mu z nim.

Minho razem z jisungiem i Bang Chanem pojechali do lekarza. Okazało się że to jedynie gorączka. Bang powiedział żeby zaopiekował się brązowowłosym, bo będzie zajęty pisaniem tekstu do nowej piosenki.
Lee się zgodził i odrazu jak przyjechali zrobił jisungowi zimny okład.

Han szybko usną a minho przy nim czuwał cały dzień. Jak młody chłopak się obudził to przywitał go pyszny posiłek robiony przez lee.
Bardzo się ucieszyłam widząc że minho nad nim czuwa i nim się opiekuje.

_________________________________________

Myślę że to będzie na tyle w tym rozdziale. Muszę jeszcze pomyśleć co będzie dalej hihi

Pewnie zapytasz kiedy będzie nowy rozdział hm? Moja odpowiedź brzmi. Nie mam pojęcia hah
Nie wiem ile zajmie mi pisanie kolejnego rozdziału. Najpierw muszę pomyśleć co będzie się działo hihi.

No to? Widzimy się niedługo BAY kochani! ^^

♡~ Dlaczego jesteś taki miły? ~♡ //MINSUNG//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz