MEDCEZİR 3. SEZON (79. BÖLÜM) - SEZON BÖLÜMÜ : 2
Ertesi gün olmuştur, Yaman'ın telefonuna gelen mesaj gizemini korurken, Selim ile Sedef'in balayı sürmektedir. Selim, Sedef'le odalarında tv izlerken başı kaşınır, kaşımaya başlar.
Sedef: (Gülerek)Ne oldu bitlendin mi?
Selim: Ne münasebet. Hayatımda bitlenmemişim ben.
Sedef:(Kahkaha atarak)Ahahaahah, Selim Serez yine formunda.Selim: Ne sandın tabi ki öyleyim der ve gülerek yataktan kalkar. Banyoya gidip duş almak için bornozunu alır ve,
- Ben duşa giriyorum hayatım.
- Tamam sevgilim...
Selim duşa girdikten sonra banyoda bir müddet kendine bakar. Ardından, kolunu tutar. Kolundaki izler hala gitmemiştir. Ender ile yaptıkları kaza sonrası kalan izlere baka baka iç geçirir. Bu sırada Sedef meyve yemektedir.
*****
Mira da çok geç olmadan kalkar fakat Yaman yanında yoktur. Yanı başına bırakılmış bir kağıt ve bir demet gül görür, kağıtta:- Ağabeyimi ziyarete gidiyorum eşim. Sen kahvaltını yap, Ender'i de öp benim için.
Mira da gülü koklar ve telefonunu eline alır bu sırada Ender gelir ve Ender'e sarılır. Ender dört yaşında akıllı bir kızdır fakat konuşamıyordur. Mira, her sabah bir umut Ender'in konuşması için onunla konuşmaya çalışır fakat hiç konuşamazdır. Mira, Ender'e sarılırken, beyin ameliyatı olacağı günkü doktorun sözleri aklına gelir:
"Milyonda bir ihtimal de olsa, çocuğunda bazı hasarlar bırakabilirsin. Çok erken daha senin için çocuk sahibi olmak..."
Mira, Yaman'a yalan söylemiştir. Yaman da işin peşinden düşmeyince çocuklarında konuşamama sendromu ortaya çıkmıştır. Onlarca doktora götürseler de pek bir çaresi yoktur.
Bu sırada Yaman da sanıldığı gibi Kenan'ın değil, Orkun'un yanına gitmiştir. Hapishaneden Orkun ile görüşmeye dair izin almaya çalışır fakat kendisine yaptığı saldırıdan ötürü görüşmesini onaylamazlar. Diğer bloktaki Kenan'ın yanına gider ve onunla konuşmaya başlar:
- Naber Kenan?
- Ne olsun cüce. Senden naber?- İyidir. (telefonunu açar.) Gece bu mesajlar geldi bana.
- Banane oğlum. Ben ne yapayım?- Senin Mehmet ile bir alakası yok değil mi bu mesajların?
- (Kenan sinirlenir.) Ne alakası var oğlum. Ne Mehmet'i, neyden bahsediyorsun sen?
Yaman, geçmişi hatırlar ve Kenan'a anlatır:----
23 TEMMUZ 2016 - MAHKEMEDEN BİR GÜN SONRASI...
Yaman, Kenan'ın yanına gitmiştir. Kenan'ın aynı suçları tekrar işlediği için beş yıl ceza alır. Bu sırada Orkun'u diğer bloğa girerken gören Yaman koşa koşa Orkun'un yanına gider ve Orkun'a küfür etmeye başlar:
- Senin ızdırabını s*keyim. Senin yüzünden ağabeyimi de hapise verdim. A*** K*** çocuğu seni!
Orkun ise gülerek,
"Çıktığımda görüşeceğiz." der. Bu sırada Yaman, Orkun'un yanından ayrılır.Bu sırada Orkun tam hapis kapısından içeri girerken Mehmet gelir ve Orkun ona bir şeyler söyler. Yaman ise onları izlemektedir. Orkun ile konuşan Mehmet hızlıca oradan uzaklaşır.
-----Yaman: İşte böyle
Kenan: Oğlum, her b*kta maydonoz arama. Mehmet o işlere tövbe etmiştir. Kaç kez bulaştı sen de biliyorsun.
Yaman: Umarım öyle olur.
Kenan: Daha buradan çıkmama 9 ay var. Buradan çıkayım sıfırdan bir hayat kuracağım kendime. Orkun'a da hesabını soracağım.
Yaman: Orkun'un çıkmasına daha çok var. Şirketini sattığı parayla belki de beraat edebilir. Gelecek ay yeniden mahkeme var.Kenan: Çıksın çıksın. Beni ihbar etmek neymiş, maşa gibi kullanmak neymiş göstereceğim.
Yaman: Bulaşma sen de şuna be. Ne bulaşıyorsun. İki ucu b*klu değnek zaten.
Kenan: Merak etme aslanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MED CEZİR
FanficMedcezir'in 3. Sezonuyla devam ediyoruz. Orkun, Kenan, Yaman, Selim ne olacak? Kenan hapisten çıkacak mı? Orkun aklanacak mı? Hepsi 3. Sezon'da! Medcezir 2. Sezonuyla final kararı almıştı. Ben de 3. Sezondan devam etse, nasıl olur diye yazmaya kara...