Yaman, Ender'i Kurtarabilecek Mi? - 84. Bölüm

655 12 3
                                    

MEDCEZİR 3. SEZON - 7. BÖLÜMÜ
YAZAN : SRHTYAZİCİ

Sedef ameliyatta, Selim, Yaman, Mert ve Mira da polislere ifade vermektedir. İki tarafta da işler iyice karışmıştır. Sedef'in ameliyatı oldukça zorlu geçer.  Aksilikler üst üste gelmişken, bir aksilik de Aras cephesinden gelir. Aras'ın belirsiz bir sebeple enfeksiyon kaptığı anlaşılır ve acilen ameliyata alınması gerekir. Altınkoy gençleri nereye bakacaklarını şaşırırlar. Selim, Sedef'in nasıl olduğunu merak ederken, Ender için de telaşlıdır. Sedef'in ameliyatı bir yana, herkes dağılmıştır. Yaman, Mira'yı sakinleştirmeye çalışır. Doruk da polise ifade verir.

Selim kendi kendine konuşmaya başlar:
" Allah'ım... Yalvarırım onu benden alma... Ender'den sonra Sedef'i de alma Allah'ım yalvarırım. (ağlamaya başlar)."

Selim, öyle birisi haline gelmiştir ki Yaman'ın kızı pek de umrunda değildir. Sedef'in sağlığından endişelidir. Mert'in ifadesi sırasında Mira'nın telefonu çalar. Arayan Tuğçe'dir.

Mira: Efendim Tuğçe.
Tuğçe: Mira, Aras...
Mira: (yüzü değişir) Aras? Ne oldu Aras'a?
Tuğçe: Yeniden ameliyata aldılar ( ağlar ) . Ben onsuz napacağım?
Mira: Sakin ol, kurtulacaktır. Neden ameliyatta?
Tuğçe: Enfeksiyon dediler. Karnına ateş etmişler kurşun içeride kaldığı için yeni kanamaya başlamış.
Mira, bayılır.
Yaman, Mira'yı düşerken yakalar ve sandalyeye oturtur.
Yaman: Mira!.. Mira!.. Aşkım..! Beni duyuyor musun?..
Mira, hiç cevap vermez. Selim'in elindeki su şişesini alan Yaman, Mira'nın yüzünü yıkar. Mira, kendine gelir.
Mira: Yaman...
Yaman: Aşkım...
Mira: Aras da ameliyata girmiş.
Yaman: (şaşırır iyice) Neden?..

Mira: (kendinde değildir) Kızım... Ender'im nerede? ( ağlar ) 
Yaman : Sakin ol ömrüm. Bulacağız kızımızı. Sen merak etme.
Mira, hiç cevap vermez.

Aksiliklerin üstüste bindiği sırada, hastaneden Selim'e telefon gelir. Selim bir hışımla telefonu açar:

Selim: Buyurun.
D2: Acil buraya gelmeniz gerekmektedir.
Selim: Ne oldu doktor bey? Bir şey mi var?:
D2: Aciliyetle kana ihtiyacımız var.
Selim: Ne kanı? Grubu neee??
D2: B Rh - kana ihtiyaç var. Çabuk olun hasta kan kaybediyor.

Selim iyice kendini kaybetmeye başlar. Mert nolduğunu sorar. Selim, Mert'e durumu izah eder. Mert'in kanı B Rh - 'tir. Acilen hastaneye kan vermeye giderler.
******

Dış cephesi simsiyah, iç cephesi de yemyeşil bir evin, ikinci katında soldan ikinci odanın kapısının anahtarı açılır. Açan kişinin ellerinde siyah eldiven mevcuttur. Sakince kapıyı açar ve odada sandalyeye oturtulmuş, elleri ve ayakları bağlanmış Ender'i görürüz. Ağlamaktan bitap olan çocuk odaya kişinin girmesiyle büyük bir kıyamet patlatır...
Ender: Annnemmmm Neredee??????!!!!!

Siyah eldivenli adam Ender'in ağzını bantla kapatır ve kolunu açar. Cebinden çıkardığı şırıngayı Ender'e basmaktadır. 

******

Polise ifade verdikten sonra güç bela ayakta duran Mira'yı, Sude ve Faruk kollarına girmiş bir şekilde hastaneye geri getirirler. Mira'yı başka bir odaya alıp, sakinleştirici yaparlar. Yaman da bu esnada tuvalete gider. Aynada kendisine baka baka ellerini yıkamaya başlar. Her saniye biraz daha yüzü ekşir ve hırçınlaşmaya başlar. Ellerini her geçen saniye daha çok sert yıkayan Yaman dayanamaz ve aynanın camına yumruk atar bağıra bağıra...

Yaman sinirlerine hakim olamamıştır. Eli kesilmiştir fakat bunun bilincinde değildir. Tuvalette yere çömelir ve ellerini dizlerine koyar bir süre sonra saçlarını yolmaya başlar. Tuvaletten çıkan adam, Yaman'ın o halini görünce dayanamaz ve Yaman'ın kollarını tutarak kendine zarar vermesini engeller.

Selim ve Mert kan işini halledip, bu sefer Aras'ın yanına giderler. Aras'ın durumu kritiktir. Tuğçe ağlarken yanına Eda gelir ve onu sakinleştirmeye çalışır. Selim, Aras için hemşireden bilgi alır. 
S: Neden ameliyata aldınız?
H: İç kanaması vardı. Enfeksiyon riskine karşı ameliyata aldık.

S: İyileşecek mi peki?
H: Doktorlarımıza güvenebilirsiniz.

Mert de Tuğçe'nin yanına giderek sakinleşmesini sağlar. Mert'in telefonu çalar arayan Yaman'dır.
Mert telefonu açar:
M: Söyle kardeşim.
Açan kişi tuvaletteki kişidir. Konuşur: Merhaba. Arkadaşınız şu an ilk yardım ünitesinde.

M: Yaman'a ne oldu?
A.K. : Bir şey yok. Elini kesti. Sizi aramamı söyledi buraya gelebilir misiniz?

Mert, Selim'e olanı anlatır ve ikisi bu sefer ilk yardıma koşar. Yaman'ın eli sarılmıştır. Selim görür ve konuşur:
S: Oğlum, ne yapıyorsun kendine? Zaten herkes perişan. Seninle uğraşmayalım.
Y: Haklısın baba. Özür dilerim. 

S: Nasıl oldu?
M: Elini kesmiş.
Y: Aynen.
S: Nasıl yaptın Yaman?
Y: Bir anlık öfke diyelim.
S: Öfkene s*çayım Yaman. Yumruk attın şimdi Ender geri mi gelecek?
Y: Özür dilerim baba.
S: Tamam, git karının yanına. Ona destek ol.
Selim, Yaman, Mert, Mira'nın yanına giderler. Bu sırada Selim ikide bir, Sedef'in ameliyatıyla ilgili bilgi almaya çalışır. Mira'nın telefonu çalar:
Mira, telefona bakacak halde değildir. Arayan Gizli Numaradır. Telefonu Yaman açar.
Y.K. : Mira.
Yaman: Siz kimsiniz?
Y.K. : Yaman.
Yaman: Kimsin?
Y.K. : Söyleyeceklerimi iyi dinle. Ender'i bulmak istiyor musun?
Yaman: (sinirlenir) Sen kimsin lan?
Y.K. : Celallenme. Sakin ol. 
Yaman: ( elini masaya vurur ) Ne sakini lan o**** çocuğu? Ne sakini?

Y.K. Küfür ederek bir yere varamazsın genç.
Yaman: (sakinleşir) Hadi söyle kimsin, Ender senin yanında mı?
Y.K. : Hayır ama nerede olduğunu biliyorum. 
Yaman: Söylesene lan g*vat!
Y.K. : Polis gelirse Ender'i öldürürler.
Yaman: Tamam, tek geleceğim. 
Bu sırada Selim, Yaman'ın telefon görüşmesinden şüphelenir ve Yaman ona bir şey diyemez.

Y.K. , adresi verir. Yaman tam çıkarken Selim de gelir. Selim sorar:
S: Oğlum sen napıyorsun?

Y: Baba, Ender'in yerini buldum. Almaya gidiyorum.
S: Dur bekle, polise de haber verelim. Birlikte gidelim.
Y: Hayır. Öldüreceklermiş riske atamam.
Konuşa konuşa yürürler ve Yaman, Selim'in arabasına atlayarak doğruca Ender'in olduğu yere gitmeye başlar. Selim ise polislere haber verir. Yaman'ı takip etmelerini söyler.
Selim, polislerle mi gideceğine karar verene kadar, Sedef'in doktoru içeriden çıkar. Selim, koşa koşa onun yanına gider, bilgi alır:

Doktor: Şimdi sakin olun ve diyeceklerimi dinleyin. Sedef  Hanım yaşayacak.
Selim: Ohhh... Çok şükür. (Orada olanlar da sevinir)

Doktor: Fakat, felç kalabilme ihtimali oldukça yüksek. İlerleyen günlerde göreceğiz.
Selim: (Üzülür ama kurtulduğuna sevinir.)

Yaman, Ender'i bulma hızıyla epey bir gaza basarak devam eder. Selim ise buruk bir sevinç taşımaktadır. Mira'nın tek hayali Ender'ine kavuşmaktır. Aras'ın yaşam mücadelesi hala devam etmektedir. Acaba ne gibi son bekliyor?

84. BÖLÜM SONU 

MED CEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin