12

1.8K 80 1
                                    

-" ti i mala Irina?"

Naravno cim sam usao na jutarnji trening poceli su...

-" Ti i Emily"

-" ja i Emily nista novo, ja se ne pravim da me zene ne zanimaju samo trening i nista vise"

-"Irina je zgodna zajebi ti, mala je stvarno bomba... Mislim mala, a starija od tebe 2 godine"

-" Dobro Roko, ajde tek smo poceli"

Vec sas mrzim to sto stvari radim na silu i iz nekog glupog inata

-" realno reci je l' volis starije samo jer su iskusnije da te nauce necemu novom?"

Kad je usla u teretanu, cula je pitanje koje mu postave. Naravno da je vidjela njega i Irinu na naslovnicama. Tek je primio nagradu, svi oce da znaju vise o njemu i to je normalno.

-" Roberto ako tebe treba neko da uci po stare dane ne znaci da sam ja nenaucen..."

-" dobro momciii nastavicemo polemiku kasnije, kisa je i trening na travi nije moguc. Idemo polako zagrijavanje!"

***

Nije mogla da ga ne gleda, kako bi? Sigurno hoce da se pojede jer je slika izasla unjavnost, sve i da je voli nije trebala da ispliva...

Ne bude mi prijatno kada pomislim da voli  Irinu. Da li sam ljubomorna? Jesam ocigledno i pored toga sto imam Tirresa koji mi dava sve i cuva kao malo vode na dlanu.

Poceli smo da se izbjegavamo, ne samo na poslednja 2 treninga vec i kada se igralo finale. Ona je dosla, on je zagrlio i poljubio ravno ispred mene ni ne obracajuci paznju gde sam ja. Oba dana u hotelu se nismo sreli iako sam zarko zeljela da do toga dodje.  Torres je dosao da podrzi igrace i proveo je dan sa mnom i  znam da trebam da budem srecna samo  negde je ta sreca isparila... posebno kad sam vidjela da Irina dolazi.

Matej se spremao za polazak na utakmicu,   ova nije bila kao sve druge jer su sve oci uprte u njega. Cesto je po novinama, prate ga i ne daju mu da se opusti u svom zivotu. Irina nije odustala od njega, kada su razgovarali rekla je da ne zeli da da bilo kakvu izjavu u javnost, da zeli da bude uz mene i da me gleda u finalu iznenadila me je dolaskom iako trener nije dozvolio da budemo previse zajedno.

Kucanje na vratima me je trglo iz nervoznih misli pre polaska u autobus. Otvorio sam vrata i mozda najneocekivanija osoba stojala je pred mojim vratima. 

-" Treneru"

Pokusao je da ne zvuci kao da je samo u njoj vidjeo svoj mir. Nakon toliko izbjegavanja nije je ocekivao sada kad je tako vazna utakmica.

-" Dosla sam da ti pozelim srecu, znam da ti je  veliki pritisak sada posle onoga sto je izaslo u novinama... Ti si kvalitetan igrac, telentovan, fizicki spreman ne treba da  strepis od toga sta ce ko misliti ako promasis pogodak ili lose dodas loptu"

-" Hvala, sad mi reci nesto da me smiri, a da nije uloga trenera ukljucena"

Bilo sam zeljan da je cujem, pa makar to bilo i malo.

-" Srecna sam jer si srecan i nemoj da te brine sta drugi misle"

Krenuo sam ka njoj, dok ona stoji mirno ne mrdajuci.

-" Jos nesto?"

-" Izvini jer sam apsolutno svaki put pretjerala dok pricam sa tobom, uvredim te da ni ne razmislim sta pricam."

-" Volis li ga?"

-" on je dobar i brine o meni"

-" volis li ga?"

-" Jos uvijek ne..."

-" poljubi me Sofija"

-" To nije pametno"

-" onda cu poljubiti ja tebe"

I jeste, pribio je opet uz zid, poceo je ljubiti njezno ali samo na pocetku. Uzvratila je stavljajuci svoje ruke oko njegovog vrata. Dopustila je da njegove ruke saraju njenim tijelom.

-" Matej kasnimo!"

Paulov glas ih natera da se odalje jedno od drugoga

-" stizem..."

-" nema ni trenera Sofije nigde..."

-"  eto me zajedno cemo je potraziti"

Rekao sam dok kupim svoju torbu i telefon sa police

-" Namjerno si dosla sad jer znas da nemamo vremena..."

-" molim te daj sve od sebe da rasturis"

-" ako dam go mozes li mi obecati da ces izaci sa mnom?"

-" Mogu..."

Nasmijao se i jos jednom je kratko poljubio

-" prodji tu da te ne vidi Paulo"

-" nisi mu rekao?"

U dubini duse je bila ubjedjena da njegov najbolji drug zna...

-" Nikom nikada. Obecala si mi izlazak"

-" ako das go"

Izasao je i pozdravio se sa Matejom

-" cudo da Sofija kasni"

Da te imamWhere stories live. Discover now