Parti için hazırlanmaya başladık. Sevgili karım giymemi istediği takım elbiseyi verdi ve hazırlanmaya gitti. Banyoya girip çıktım hızlı bir şekilde. Bornozumu giydim aynanın karşısında maymun tipime baktım. Tıraş oldum, şekil olsun diye saçımı başımı düzelttim. Üzerimi giyindim, parfümü su gibi boca ettim üzerime ve Gözde'yi beklemeye başladım. Baktım çıktığı yok. Bana vaktinde hazır ol diyor ama geç kalan o. Bunu hiç anlamayacağım. Kızlar neden onca makyajdan medet umar hiç anlamayacağım, kapıyı çaldım. " Gözde hadi artık deliğe mi düştün Allah aşkına, sabahtan beri bekl..." Derken kapı yavaş yavaş aralandı. Gümüş topuklu ayakkabı, üzerinde fazla güzel bir elbise, içinde baya ama baya güzel bir kadın. " Olmuş mu? " Dedi, dağınık topuzu, bir elinde gümüş çanta diğer elinde tuttuğu kolyeyi bana uzattı.
" Bartu olmuş mu ?" Dedi tekrardan gözlerimin içine bakarken.
" O-olmuş ." Dedim kekeleyerek nedense ve kolyeyi aldım, boynundan geçirdim.
" Analar neler doğuruyor be, 41 kere maşallah. " Diye mırıldandım.
" Efendim. " Dedi,
" Ha yok bir şey, çok çok... Lan çok... Harbi çok güzel olmuşsun. " Dedim ve kravatımı uzattım.
" Sen de harbi çok yakışıklı olmuşsun. " Dedi gözlerimin içine bakarken. Kravatımı yavaşça sıktı, Hafif bir öpücük aldım ve evimizin anahtarını alıp çıktık. Arabanın kapısını açtım.
" Buyurun güzellik. " Dedim hafif tebessüm ederek.
" Teşekkür ederim. " Dedi ve arabaya bindim. Radyoyu açtığımda, karşımda ki kadını anlatan bir müzik çalıyordu. Tıpkı onu anlatıyordu. Başımı döndürdü şaka değil, sen benim sonum ve başlangıcım. Kaç defa demem gerekiyor ağlarken bile güzel olduğunu. Şarkı benim ona hislerimi anlatırken, bana odaklanmış ama çocuk gibi bakışını gördüm.
" Ne oldu? " Dedim kaşımı kaldırarak.
" Kaçıncı defa? " Dedi anlamadım dediğinden bir şey.
" Ne kaçıncı defa? " Dedim merakla, durdu ve gözlerimin içine dalarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Daima Benimsin
Roman pour Adolescents" Uyanma vaktin geldi Bartu Vural ! " Dedim sesimi hafif yükselterek . " Sen halen dersini almadın mı ya ? Dünkü korkman yetmedi galiba . " Dedi gözlerini ovalayarak . " Bir ders aldığım doğru . Aslına bakarsan mutluyum bile . Bu yaptıklarından sonr...