Heee iedereeen:)
Ik ga wat veranderen.
Ik ga iedereen nederlands laten praten.
Dit leek me wel het beste voor de mensen die niet zo goed engels kunnen. :) En aangezien dit een nederlands verhaal is, vind ik het beter om het zo te doen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Elizabeth's P.O.V.
"Ben je zenuwachtig?" vroeg Valerie toen we weer in de limo stapte. Deze keer was David er niet. Ik keek naar beneden en schudde mijn hoofd van nee, maar ik loog. Ik was HEEL zenuwachtig. "Ik weet dat je liegt." Mijn hoofd schoot omhoog en ik keek Valerie vragend aan.
"Ik zie het aan je. Als jij liegt kijk je naar beneden en probeer je zo min mogelijk te zeggen. Ik weet dat je liegt, want ik doe dat ook." Valerie keek me glimlachend aan. Mijn wangen waren vuurrood. "Het spijt me. Ik wilde denk ik dapper overkomen. De waarheid is, ik heb dit nog nooit meegemaakt en zometeen gaat misschien alles fout."
Valerie schudde lachend haar hoofd. "Je hebt ook niet elke dag een date met je favo popster. Luister, het komt heus wel goed. Zayn is een leuke jongen. Als er wat fout gaat, verzint hij wel iets." Ze pakte mijn hand en ik gaf haar een glimlach.
"Dus jij kent Zayn?"
Ze lachte even en zei: "Kennen is wat anders. Ik heb hem ontmoet door middel van deze wedstrijd. Ik werk samen met David en toen jij had gewonnen, kwam ik als nederlander goed van pas als vertaler. Maar even een vraagje. Je wilt mij er toch niet bij hebben op je date?" Valerie beet op haar lip en kneep een oog dicht.
"Nee dat hoeft niet! Ik heb al jaren engels op school. Daarom verstond ik David ook gewoon. Maar wacht eens even. Als ik geen engels kon, had je er dan bij moeten zijn?" Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Jup. Dat zou best genant geweest zijn hè?" Ik schoot in de lach en knikte.
"We moeten trouwens de andere 4 meiden ook ophalen. David heeft ze net op hetzelfde punt gezet, zodat we niet 4 keer hoefde te stoppen. Jullie zitten ook in hetzelfde restaurant, maar jullie kunnen elkaar niet zien." "Serieus? Super! Ik wil ze graag ontmoeten."
Precies op dat moment stopte Will met rijden. Door het donkere glas van de limo kon ik niet zien waar. Will stapte uit en opende de deur naast mij. "Hello!" riepen opeens 4 meiden. Ze waren net als mij helemaal opgemaakt en droegen ook jurken. Eentje had zwart stijl haar, eentje blond opgestoken haar en de andere twee hadden bruin krullend haar net als mij.
Ze namen alle 4 plaats naast Valerie en mij. Valerie gaf ze ieder een hand en stelde zichzelf voor. Daarna was het mijn beurt. Net als Valerie gaf ik iedereen een hand en stelde mezelf voor. Twee van hun leken met niet zo aardig. De gene met het zwarte haar: Melodie en de gene met het blonde haar: Kathy. De andere twee waren heel vriendelijk. Daniëlle en Eleanor.
Onderweg naar het restaurant waren we vollop aan het praten over One Direction en dingen over onszelf. Over hoe spannend dit wel niet was en met wie we een date hadden, waar we vandaan kwamen etc. Nou ja, Eleanor Daniëlle en ik waren vollop aan het praten. Kathy en Melodie zeiden niet zoveel. Kathy zei alleen dat ze een date had met Niall en uit Amerika kwam, Melodie met Harry en uit Canada, Eleanor met Louis en uit Engeland en Daniëlle met Liam en ook uit Engeland.
"Okee meiden, we zijn er!" zei Valerie met een big smile. Ze fluisterde "succes" in mijn oor en ik gaf haar een thumps up. We stapten met zijn 5e de limo uit en staarde naar het restaurant waar we voor stonden. Vanaf de buitenkant zag het er al prachtig uit, laat staan de binnenkant.
"Ik kan niet geloven dat dit nu gebeurd." zei Daniëlle met een 'wow' gezicht. "Ik ook niet." zeide Eleanor en ik tegelijk. We giechelde even, maar werden al snel onderbroken. "Zijn jullie 3 al klaar? Laten we naar binnen gaan Melodie." zei Kathy geïrriteerd. Melodie rolde haar ogen naar ons en liep met Kathy het restaurant in. "Iemand hier is chagreinig." fluisterde Eleanor naar mij en Daniëlle en we giechelde weer. "Laten wij ook naar binnen gaan." zei Daniëlle en we liepen het restaurant in.
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
FanficElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...