İyi okumalar:)
...
Günümüzde
Miranda Weifal:
Off neredeyim ben? Bekle burası tanrılar alemi değil mi?! Yoksa öldüm mü?!
" Hayır ölmedin Mira! Ama ölüme çok yakındın! O kadar kan kaybetmene rağmen böylesine güçlü bir büyü yaparak ne yaptığını sanıyordun?! Ölmek mi istiyorsun?!"
( Mira) " Özür dilerim. Acil bir durumdu."
" Zaman büyüsünün çok tehlikeli olduğunu biliyorsun! Daha dikkatli olman gerekirdi!"
( Mira) " Haklısınız. Üzgünüm... Şimdi, size sarılabilir miyim?"
" Gel buraya!"
Onlarla burada dört yıl geçirmiştim. Neredeyse aile gibi olmuştuk. Bana çok şey öğrettiler. Savaşmayı, sevmeyi, eğlenmeyi, büyü kullanmayı ve bu dünya hakkında çok daha fazlasını...
" Bizi çok özledin mi~~"
( Mira) " Evet, aşağısı çok sıkıcıydı."
" Mira, sana sormam gereken çok çok önemli bir soru var! Veliaht prens Allen'dan mı hoşlanıyorsun yoksa dük Roberts'tan mı?"
( Mira) " Şey, pek emin değilim."
" Hey saçmalama! O grandük Ray White'dan hoşlanıyor!"
( Diğerleri) " Aynen!"
" Ray en iyisi!"
" Kesinlikle!"
" Ne?! Bu doğru değil! Mira Roberts'tan hoşlanıyor!"
" Hayır! Kesinlikle Allen'ı seçecek!"
( Mira) " Açıkçası dük Roberts ve Veliaht prens Allen'ın neden bana karşı sempati duyduğunu bir türlü anlamış değilim."
" Üzgünüm Mira, sana söyleyemeyiz."
( Mira) " Anlıyorum. O halde ben artık gideyim."
" Kendine iyi bak."
" Seni çok özleyeceğiz."
" Tapınağı daha sık ziyaret et!"
...
Gözlerimi açtığımda derin bir rüyadan uyanmış gibi hissettim. Ray baş ucumdaki sandalye de oturmuş kitap okuyordu:
( Mira) " Ray, ne zamandır uyuyorum ben?"
" Sonunda uyandın! Senin için çok endişelendim!"
Yaram tamamen iyileşmiş. Bunu Ray mi yaptı? Ama ona daha şifa büyüsü yapmayı öğretmemiştim.
( Mira) " Noah'la ne yapmayı planlıyorsun?" Noah, dük Jorden Shirupá'nın erkek kardeşi ve saraydan bilgi sızdıran casus.
Tamamen umursamaz bir ifadeyle konuştu. " Sorguladıktan sonra öldüreceğim."
( Mira) " Sorun ne? Neden bu kadar soğuk davranıyorsun?"
" Sadece...! Unut gitsin, geri dönmemiz gerekiyor. Suikastçilerin yakalanmadan gitsen iyi olur. Ben de durumu abime açıklamalıyım."
( Mira) " Peki, o halde. Herşey için çok teşekkür ederim Ray. Sen olmasan, burada olamazdım."
" Dalga mı geçiyorsun?! Ben hiçbir şey yapmadım! Hepsini tek başına başardın. Hatta bana ne kadar aptal biri olduğumu gösterdin! Gerçekleri tokat gibi yüzüme vurduğun için halâ şoktayım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasiaGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)