Nup, nu suna. Telefoanele sunt suspecte și, în plus, probabil că vorbește cu tatăl său chiar în acest moment. Discuția pe care l-am implorat să n-o aibă.
Așa că, pentru a nu-l apela, mă uit la sora mea. Butonează telecomanda în timp ce-și învârte capătul cozii acum brunetă. Bănuiesc că blondul natural pe care l-am moștenit, prin amabilitatea mamei, nu e niciodată suficient de bun. Mai întâi roz, acum asta.
Noul aspect pe care îl poartă e rezultatul faptului că și-a petrecut orele între sfârșitul cursurilor și eu ajungând de la antrenament la casa lui Jules. Acelei fete îi place să se joace de-a aranjatul cu noi, fetele Riley, dar un avertisment înainte de a-i vopsi părul surorii mele ar fi fost frumos.
Nu pot să nu mă întreb dacă Scar știe că nu există nimic ce n-aș face pentru ea. Lumea mea se învârte în jurul ei de atât de mult timp, încât sunt destul de sigură că nici nu mai observă. Chiar și așa, sunt în regulă să nu primesc recunoștință pentru că fac lucrul ăsta corect în viață.
S-o iubesc.
"Ce e, ciudato?" Scar strigă, râzând când mă prinde holbându-mă.
"Încerc doar să-mi dau seama când ai devenit atât de superbă."
Zâmbește larg la compliment. "Mmm... în câteva zile, răspunsul la acea întrebare va fi acum cincisprezece ani."
Îi împing fundul isteț cu piciorul și se trântește de brațul canapelei, chicotind.
"Așa e! Ți se apropie o zi de naștere!"
Expresia îi devine goală și pentru o jumătate de secundă crede că de fapt am uitat. "Ha-ha."
Sar spre capătul ei de canapea și o strâng cât de tare pot, chiar înainte de a-i acoperi toată fața cu săruturi.
"Bine, destul! Dă-te... de pe mine!" Strigă, împingându-mă cu putere.
Nu funcționează. Faptul că ripostează nu face decât să alimenteze atacul.
"Te plătesc doar ca să te dai de pe mine chiar acum." Mă imploră.
"Zece dolari."
"Cinci." Contracă.
"S-a făcut."
Mă dau înapoi și își șterge fața acolo unde am sărutat-o ultima dată.
"Ești atât de enervantă."
"Ei bine, din moment ce sunt enervantă, cred că asta înseamnă că nu trebuie să-ți cumpăr un cadou. Tare. Ne mai vedem!"
Mă apucă de braț când încerc să mă ridic în picioare.
"Bine, stai! Hai să n-o luăm razna." Se apropie de mine acum, forțându-mi brațul pe umărul ei în timp ce bate din gene. "Acum, ce spuneai despre cadouri?"
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Roman pour AdolescentsWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...