SÜLEYMANIN ÖLÜMÜ

23 3 0
                                    

Süleyman
Sultan Süleyman artık yaşlanmıştı ve dolayısıyla hastalıklardan kolayca kurtulamıyordu...
Sultan süleyman hasta iken bile sefere çıkmak istiyordu.Hürrem buna kesinlikle karşıydı ama süleyman Hürrem'i dinlemedi ve sefere çıktı.

Yıl 1566
Acı haber saraya yayıldı...Sultan süleyman vefat etmişti.Hürrem sultan haberi duyunca o kadar üzüldüki fenalaştı.2 gün sonra uyanan Hürrem acı haberi hatırladıkça mahvoluyordu.Mihrimah validesinin baş ucunda ağlıyordu.Ama selim o kadar üzülmemişti.Sonuçta tahta o geçecekti.Sultan süleymanın cenazesi 28 kasımda yapıldı.Hürrem valide olmuştu fakat ona sevinecek durumda değildi, kimseylede konuşmuyordu.Aradan bir süre geçti ve herkes kendini toparlayabileceği kadar toparladı.
Sultan süleymanın ölümüne en çok sevinen kişi Nurbanuydu.Selim tahta geçmişti bile.Hürrem valide olmuştu.Dönemin en güçlü kadını hala Hürremdi.Ama onun yerine geçmek isteyen biri vardı
NURBANU

Haremin yönetimi Hürrem Sultandaydı.Yıllardır Süleymana cariye sunmamıştı ama oğluna, padişaha,sunacaktı ve bir engelide yoktu. Bu haberi duyan Nurbanu Sinirden kriz geçirdi.Hürrem Sultanın yolladığı cariyeyi öldürttü.Cariyenin öldüğünü duyan Hürrem sultan nurbanudan şüphelenmişti hemen.Ama nurbanu bir yolunu ne yapıp ne edip buldu ve olaydan sıyrıldı.Hürrem bu olayın peşini bırakmayacaktı...

VALİDE HÜRREM SULTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin