☆♡~ Początki II ~♡☆

10 0 0
                                    

Minho siedział obok han'a gdy jadł posiłek który mu przygotował.
Gdy młody chłopak skończył jeść posiłek lee chciał wziąść pusty talerz, jisung pociągną go za rękaw i nie chciał puścić.

Chłopak nie wiedział co robić więc położył się obok han'a. Chłopcy razem zasneli, po chwili wiercenia się wtulili się w siebie.

Gdy jeden z ich przyjqciuł zauważył że mimho długo nie wraca, postanowił iść do pokoju jisunga.
Gdy Czarnowłosy chłopak wszedł do jego pokoju i ich zauważył, zrobił im zdjęcie i poszedł pokazać liderowi.

Minho I han długo razem spali, nikt z członków im nie przeszkadzał bo wiedzą że to by się źle skończyło.

Dwie godziny później.

-FELIX ODDAWAJ MÓJ TELEFON!- krzykną lekko wściekły lider.
-NIE ODDAM- Odpowiedział Czarnowłosy chłopak.
Chan zaczął gonić felixa ponieważ ten nie chciał oddać mu telefonu.

Gdy chłopcy się ganiali, długowłosy blądyn tylko na nich patrzył i się podśpiewywał.
Obok blądyn siedział nie za wysoki chłopak w krótrzych czarnych włosach.

Binnie również się podśmiechiwał razem z Hyunjin'em.

Po czasie minho I han się obudzili. Po czym udali się do kuchni coś zjeść.
Chan z felixem już szykowali jedzenie dla wszystkich, a jeongin i seungmi  nakrywali do stołu.

Gdy jedzenie było gotowe to chan i minho zaczęli podawać do stołu. Wszyscy już siedzieli i niecierpliwie czekali na posiłek.

Fakt o Hyunijn'ie☆
Gdy Hyunjin zaczął płakać sam w pokoju, Seungmin wszedł, złapał go za ręce i posłuchał. potem przez 30 minut pocieszał go mówiąc wszystkie miłe żeczy ze swojej
☆perspektywy.☆

Han jak zawsze był karmiony przez lee. Bardzo lubił Gdy to robił.
Gdy wszyscy zjedli to hwang razem z changbinem zaczęli sprzątać po posiłku.

Hyunjin szedł w stronę stołu po kolejne naczynia lecz binnie nieuważnie w niego wbiegł.
Hwang i changbin gdy upadli na ziemię
Zrobili wielki chuk. Wszyscy nagle się na nich spojżeli i nie wiedzieli co się dzieje. Nie dowierzali własnym oczom co się właśnie stało....

_________________________________________

Ciąg dalszy nastąpi ^^
Kocham trzymać czytających w niepewniści hihi. Pewnie się domyślacie co się stało. Ale nie miejcie pewnośćlci. Nie wiem kiedy będzie następny chapter. Z tym miałam już trudności. No ale cóż hehehe

Widzimy się w następnym chapterze!
BAYYY

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 15 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

♡~ Dlaczego jesteś taki miły? ~♡ //MINSUNG//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz