Part 8

32 3 0
                                    

















Şimdiden söylüyorum yazım yanlışı ola af ola
Çok hızlı yazdım çünkü uyumak istiyorummm
İyi okumalar. 

♡☆♡☆♡☆














Umut Hayatında ilk defa kendini yakın hissettiği bir arkadaş bulmuş. Ve üstüne üstlük onunla buluşma bile ayarlamıştı..

Cuma günkü son ders için Okuldan çıkan Umut ve Burak yan yanaydılar.

"kanka bişeylermi yapsak kafe falan ya da olmazsa Canan ve Ceren'i de çağıralım çekirdek kola yapalım"

Burak Umut'un buluşmasını bilmediği için böyle söze girmişti E tabi Umut durur mu Durmaz Hayatında ilk defa buluşma bulmuş ve bunu kaçırmamalıydı nihayetinde ilk defa yakın hissettiği bir arkadaşı olmuştu

"Ben gelemem işim var"

 Gerçekten işi vardı belki de mesai yapması bile gerekebilirdi Sonuçta son gün ve insanlar restoranta Akın Akın geliyorlar.

"Kanka Biliyorum işin var da yarın için ne dersin hem Yarın Canan ve Ceren de mutlaka gelir"

Umut'un Yarın için bir planı yoktu ama ona göre vardı. sabah kalkacak, hatta istemsizce erken kalkabilir de duş alacak,  elbiselerini ayarlayacak ve buluşma için Mete ile konuşacak ona göre sanki bu işlerin hepsi bir gününü alacak.

"Ben sanırım yarın da gelemeyeceğim"

"Abiciğim Sen de ne yaptın ya tamam ondan sonraki gün buluşalım"

Burak'ın söylediği lafa Umut'un aklı bir anda dank etmiş ve istemsizce söze girmişti.

"Hayır benim o gün buluşmam var gelemem"

Umut 2 saniye sonra ne söylediğini anlamış ve eliyle ağzını kapatmıştı

"Burak ben onu söylemeyecektim unut tamam mı?? Ben söylemedim"

Burak Şaşkın şaşkın Umut'a bakmaya devam ediyordu en sonunda kendini toparladıktan sonra lafa devam etmişti

"Senin buluşman mı var kiminle? "

Umut hızla arkasını dönmüş ve yürümeye devam etmişti E tabi Burak arkasından bağırmaya devam ediyordu..

"Kanka söylesene kiminle buluşman var?? yoksa... "

Umut Burak'ın ne demek istediğini tahmin ettiğinde arkasını dönmüş ve iki eliyle ağzını kapatmıştı..

"Yoksa'sı yok Burak yoksa'sı yok hiçbir şey yok kimseyle buluşmayacağım"

Umut ellerinin Burak'ın ağzında olduğunu fark edince hızlıca çekmiş ve ellerini pantolonuyla silmişti.

"Ben biliyorum sen kim ile buluşacaksın Ne hızlı çıktınız siz ya"

Umut utanmış olacak ki arkasını dönerek konuşmuştu.

"Hayır kimseyle buluşmayacağım biz hızlı değiliz."

Burak'ın arkadan kıkırdama sesini duyduktan sonra sözüne devam etmişti.

"Yani değilim ben biz diye bir şey yok!!"

Burak çocuğun bu halleri yüzünden daha fazla utanmaması için gülüp geçiştirmişti.

"tamam neyse ben eve geçiyorum sonra yazışırız."

Umut burağa dönüp

"tamam görüşürüz."

Deyip yoluna devam etti..

otizm'liyim amaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin