Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kuara bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüme geçelim;
Ebrar'dan
Biliyordum şuan kafası boynumda olan esmer kızın kafası iyiyidi.Ama ayrılmak istemiyordum hem ayrılmasam ne olur ki, hatırlamaz bile
Boynum da gezdirdiği dudakları bile beni benden alıyorken sonrasını düşünmek bile istemiyordum.
Belimde gevşek olan ellerini sıkıca sardığında kafam arkaya gitmişti.O sırada sokaktan geçen arabadaki şarkı her zaman ki gibi utumluydu..
'Al artık koynuna beni karam'
Tuttuğu belimi kendine doğru döndürmüştü.Çok yakindik ve bu yakınlık benim kalbime ve de vücuduma fazlaydı..
Biraz daha yaklaştı,burnunu burnuma sürttü ve fısıldayarak konuştu..
Vargas:seni istiyorum
Nefesim kesilmiş,kalp atışım durmuş,ellerim titriyordu.Bu neyin etkisiydi böyle?
(Vargas etkisi diyoz biz arkadaşlarla)
Ebrar:ne
Ebrar:kendinde değilsin sen hayır hayır
Vargas:kendimdeydim ama kokun sarhoş ediyor güzelim
Ebrar:içtin mı? Kafan mı iyi?
Vargas:kafam değil içindeki güzel
Seni istiyorum konusu kapanmıştı yani en azından ben öyle düşünüyordum.
Derken bana biraz daha yaklaşmasıyla kendimi geriye çekebilecek bir yerim kalmamıştı.
Artık sadece burunlarımız değil nefeslerimiz de karşı karşıyaydı.
Dudaklarını öne doğru uzattı ve dudağıma hafifçe öptü..Sizce de bu kadar yeterli miydi?
Tekrara öptüğün de ise şaşkınlığı takmayıp karışıklık vermeye başladığımda artık o yumuşak dudaklar yoktu,onun yerini sert ve hırçın dudaklar yerleşmişti..
Aynaya yaslı olan ellerimi yüzüne götürdüm ve kendime daha da bastırarak öpmeye başladı..
Cidden de
'Al artık koynuna beni karam'
Dudaklarımdan kayan dudakları nihayetinde beklediğim yeri bulmuştu,dudakları boynumdaydı..
Huylanıyordum evet ama ne önemi vardı ki
Boynumu hissetmeyecek kadar sert öpüyorken çalan kapı ve bağırışmalar bu durumdan bizi alıkoymuştu.
Ayrıldığımız da kapıya doğru yaklaştım ve açtığım anda üst üste düşen kızları gördüm tek sorduğum şey 'ne oluyor' olmuştu..
Hande:asıl az önce ne oldu
Ebrar:hiçbirşey olmadı ki
Rahatça söylediğim şeyleri ağzıma geri sokan Elif'in sonucunda yanımda durup bana sırıtarak bakan bir adet karam' hanım vardı..
Elif:o yüzden mi īnlīyordun?
Gerçekten hassiktir,utanç verici..
_-_--_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınnn
Sizi seviyorummm 🐢❤️🔥
Kendinize çok dikkat edin güzellerimm 🖤🎛️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estructura dura//EBGAS
ChickLit(hergün yeni bölüm) yıllar önce gıcık olduğun kızla yıllar sonra bir millet için savaşmak mı? garip..