Öncelikle herkese merhaba. Bu benim ilk kitabım olacak umarım seversiniz. Lütfen beğenmediğiniz bir yer olursa yada ters giden şeyler olursa söyleyin dediğim gibi ilk kitabım ve bu konuda tecrübem olduğu söylenmez. Biraz kitaptan bahsedeyim; aslında bu gerçek bir hayat hikayesi. Bir arkadaşımdan esinlendim. Hikayedeki isimler gerçek isimleri olmayacak tabi ki karakterlerin isimlerini ben vereceğim. İsterseniz biraz da karakterlerimiz kendilerini tanıtsın...
Ana karakter: Kumsal;
Mükemmel ötesi bir akşamdan herkese merhabaaaaa. Ben Kumsal Demir 18 yaşındayım ve hukuk okuyorum. Açıkçası neşeli bir kişiliğim olduğunu düşünüyorum ve haraketli biriyim de. Yani herkes öyle diyor gerçekten öyle miyim bilmiyorum. Hobim spor yapmak ve en sevdiğim renk kırmızı aşkı ve tutkuyu temsil ediyormuş...
Ana karakter: Deniz;
Selamün Aleyküm arkadaşlar. Kandiliniz mübarek olsun. Neyse ben Deniz Yıldırım 20 yaşındayım ve hukuk okuyorum. Okula 1 sene geç başladığım için ve 1 sene de sınıfta kaldığım için 18 yaşındaki insanlarla aynı sınıfta okuyorum şaka gibi of. Neyse işte boşverin hobim müzik dinlemek ve en sevdiğim renk açık kahve nedeni hakkında hiç bir fikrim yok ama çok hoş bir renk. Aşkla falan işim olmaz napcam ben kızları namazında niyazında bir insanım ben bi kere (aynen krşm aras kargoooo)
Bu arada genelde Kumsal'ın ağzından günlük şeklinde olacak bölümlerim ve çok uzun yazmayı düşünmüyorum bölümleri fazla sıkıcı oluyor. Bu arada yazar olarak kendimi de tanıtayım;
Ben Merve, Merve Önal. 13 yaşındayım 7. sınıfa gidiyorum.
Benle bi işiniz yok zaten daha fazla bilgiye gerek yok bence jvjdshjkvjlvhslvhdj
İlk bölümden 240 kelimeeee bence önsöze göre fazla ama neyseee
ÖPÜYORUM AŞKLAR BAYSSSSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bileklik Uzağında
ChickLitO bileklik bize hayattı... Uzak kaldığımızda bile bizi birbirimizden ayırmayan tek şeydi...