daha bir addım

77 16 2
                                    

Siyahlıktan dünyaya geçişte çok beklemeden geçtim . Hyunjini daha fazla öyle görmeye dayanamazdım .

Geçidi geçtikten sonra sanki hafifledim ve bitti ....

Hiçbir şey yok...

Sadece siyah...

Üçüncü kişi bakış açısı .

Kim yn . O öldu . Kendiyle birlikte genç adam da bayıldı . Ama çok geçmeden uyandı . Çünki sadece üzüntüden bayılmıştı .

Uyadı . Evet . Yine ağlamaya kendini mahv etmeye başladı . Ta ki....

Genç kızın kollarına bağlı cihaz ötmeye başladı . Hemşireler şok icerisinde hastanın geri döndüğünü sadece kanının temizlendikten sonra uyanacağınî söyledi .

Hyunjin ve yedi genç bu defa sevincten ağlıyordu .

***

"Uyandı ! Uyandı ! Noona uyandı"

Jisungun mutlu sesi kulaklarına dolarken hyunjin hemen genç kıza sarıldı. Saçlarınî okşamaya , eskisi gibi o kokusunu içine çekmeye başladı .

Genç kız yine tepkisiz kaldı . Ama hyunjinin , sevdiği adamın ağladığını , hıçkırıklarınî duyunca dayanamadı .

Güçsüz ve çiziklerle dolu kollarını kaldırdı ve hyunjinin etrafına sardı . Bu haraketinden sonra hyunjin daha fazla ağlamaya başladı.

"A...ağlama"

Yorqun bedeni sadece bunu söylemeye izin verdi . Hyunjin genç kızın saçlarındaki ellerini çekti ve yüzünü avućladı.

"Çok korktum . Beni bırakıp gitti-"

Kız parmagını hyunjinin dudaklarına dokundurdu . Susması için . Sonra kendi konuşmaya başladı.

"Bırakmadım . Bırakmıyıcam "

"Affetinmi yani beni ?"

"Evet"

Genç kız kelimesini bitirir bitirmez hyunjin onu yeniden sarıp sarmaladî. Bir kaç dakika sonra yeniden hıçkırık sesleri gelmeye başladı .

Finala dogru bi adim daha uhuhu

~Pişmanlık~      ~ Hwang Hyunjin  ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin