Öncelikle selamm. 9. Bölümü yazıyor olmak çok güzel bir his. Bir kitabım var ve şuan yaklaşık on sekiz bininci kelimesini yazıyorum. Her neyse sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Bölüm sonunda görüşürüz oy vermeyi unutmayın lütfen , oy sınırı var 10. Bölüm için üç dört oy istiyorum.
Bir kaç gündür başta kaçırılarak geldiğim yerdeydim. Artık burada kalmak istiyordum. Aslında tam olarak burada değil de buradaki insanların yanında.
Bana hâlâ hangi tarafa hizmet ettiğimi söylememişlerdi. Ama yakında bir olay olacağı çok bariz belliydi.
Çalışmalar sonucunda sihrim iyice gelişmişti. Günlerdir çalışıyordum. Aileme Elizabeth'te kaldığımı söylüyordum.
Daphne'yi özlemem dışında sorun yoktu. Bir de merak hissi tabiki.
Victor ile artık kavga etmiyorduk. Aramız neredeyse iyiydi. Hayatım sanki hep olması gerektiği gibi gidiyordu.
Yemekhanede kahvaltımızı yapıyorduk. Bugün Daphne'yi görmek istiyordum. Önce sabah antrenmanımı yapmam gerekiyordu tabi.Hector bugün biraz yorgun görünüyordu. Ne olduğunu sordum. Düşüncelerinden uyanmış gibi irkildi ve ,
"Hükümet harekete geçti, şehirdeki evleri dolaşıp mutantları yakalamaya çalışıyorlar. Yeni saçma sapan bir test geliştirmişler. Testlerin sonucu genelde yanlış çıkıyor. Yakalayabildikleri mutantları ve mutant olmayan insanları merkeze alıyorlar. Evleri tahliye etmeyi deniyoruz , hepsine yetişmek imkansız." Dedi."Bana neden bir şey söylemediniz? Tahliye konusunda yardım edebilirim." Dedim.
Victor , "Senin gitmen tehlikeli. Kimliğin henüz bilinmiyor , o yüzden rahat rahat gezebiliyorsun. Eğer seni bu işlere katarsak ve polisler görürse tüm ailenin hayatı biter. " Dedi. İşte mutant olmak böyle bir şeydi. Kimliğinizi bilirlerse sadece sizi değil tüm ailenizi yakalıyorlardı.
Victoria , "İki gündür gözüme uyku girmedi. On mutant yakalayabildik ve eğitimlerini yaptırdık. Diğer ekipler ne halde bilmiyorum. " Dedi.
Burada kaldığım süre boyunca öğrendiğime göre , burada bir monarşi sistemi vardı. Üst kurul kararlar alıyordu , Victor ve Victoria gibi yöneticilere söylüyorlardı. Onlarda emirleri yerine getiriyordu.
Victoria, "Bugün saat ikide toplantı var. Bütün bu işler bitsin izin isteyeceğim." Dedi.
Hector , "Toplantıda ekibe Regina'nın da katılmasını isteyeceğim." Dedi.
Victoria , "Haklısın , eğitimlerde başarısı çok yüksek , eğer operasyonlarda onun kimliğini koruyabilirsek, bize yardımcı olabilir. " Dedi.
Victor ," Risk alamayız."
Hector ," Bunları toplantıda üst kurul ile konuşalım. " Dedi.
Kahvaltımı bitirip eğitim odasına gittim. Bir süredir alan hasarı üzerinde çalışıyordum. Başarılı olabilmiştim ama yüksek güce çıkamamıştım
Beş metre önümdeki alana sensörlü hedefler yerleştirdim.
Ardından gücümü uyandırdım.Verdiği acı hissini artık seviyordum. Damarlarımda özgürce dolaşıyor , bana özgür doğamı hatırlamıyordu. Yakıcı ve asiydi , bana ne kadar güçlü olduğumu hatırlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeryüzündeki Canavarlar
Science FictionBizden farklı olan her şeyi canavar ilan ettiğimiz bu dünyada, hücrelerinde meydana gelen bir mutasyon ile bazı farklı güçleri olan yaratıkların olduğunu düşünsenize... İşte Regina Alexa Vatore'nin hayatı tam olarak böyle. DNA'sındaki bir genin değ...