Sacekao sam je iza hotela, mislio sam da nece doci i da cu uleceti u njenu sobu ne mareci ako je zaista onaj papak tamo ali tu kosu bih primjetio svuda...
Prisla mi je, a ja i bez da ista progovori otisnem poljubac na njene usne.
-" malo mi je"
Rekao sam pribijajuci je uz sebe ljubeci poprilicno dugo
-" Matej... Ne odustajes zar ne?"
Slegao sam ramenima njezno ljubeci njen vrat sve do uha.
-"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim"
-" Istina..."
Slatko se osmijehnula dok se on zagleda u taj prelep osmijeh
-" Koliko si ti savrsena zena Sofija"
Dotakao je njene crvenkaste obraze. Ona se sjecala cudno, od svog decka dobija milion komplimenata, a samo jedan njegov bio je dovoljan da pokrene lavinu u njoj.
-" Ceo grad nas zna, znas li gde idemo na dejt?"
-" treneru zar zaista mislis da bih Vas pozvao na dejt, a da ne znam kuda cu ici i sta cu raditi?"
-" ne sumnjam da si dugo planirao..."
-" Laskas sebi malo malecka"
-" nisam mala"
Nasmijao se siroko njenom bunjenu jer je ona manja od njega
-" Malecka visina je na mojoj strani. Idemo li?"
Otvorio sam vrata auta koje sam morao pozajmiti od jednog coveka iz hotela. Konobaru sam prisao i objasnio neke slatke lazi, a on pocastvovano preda kljuceve.
-" Znaci zaista si se pripremio?"
-" Jesam, pripremio sam se nije kao da mi svakog dana pruzas tu mogucnost"
-" nije kao da mi svaki dan pokazujes zelju"
Prevrnula je ocima, a ja sam se tome nasmijao. Oboje smo se izbjegavali, postoje snazni razlozi da to radimo.
-"Voleo bih da nisi ratoborna, tada bih mogao da te volim... ovako moram da pazim da ne odes kao mala devojcica i pozalis se treneru"
-" moras da me shvatis ne radim to jer zelim da ispadam bezobrazna, samo trener sam ti, starija sam, rastrglibi me da saznaju"
-" Uvek bi imala mene i mjesto gde mozes da budes"
-" Sansa da dobijes zlatnu loptu bi bile minimalne, znam da sportisti kiksaju kad krene linc i necu to da ti priredim... I sam znas da je najbolje da se izbjegavamo"
-" Zasto mi ne dopustis da ti pridjem, da se upoznamo... Ako ti pokazem ko sam ja i sta sam mozda budes spremna da sve zrtvujes kao i ja"
-"Fudbal je tvoj zivot. Sve sto necu Matej je da ti uskratim mjesto na tronu"
-" Imam rad, imam kvalitet... Moj ljubavni zivot nije prepreka vec sve sto treba da me gura da budem bolji. Razlika izmedju mene i tebe je sto bih se ja borio za nas, i jasno ti kazem da hocu da budem sa tobom."
-" Ja nisam rekla nikada da zelim isto"
Rekla je trudeci se da zvuci sigurna u svoje rijeci.
-" Nisi rekla, pokazala si... volim sto tvoje tijelo i oci to ne mogu da sakriju..."
-" imas devojku... sve novine pisu o vama. Tvojih je godina"
-" Imas i ti decka pa bi da si samo malo hrabrija pristala da budes sa mnom. Mene ne zanimaju ni novine, ni tvoji roditelji imaces mene uvijek"
-" i ja sam sa 18. Mislila da je svet ruzicast"
-" Ja nisam nikada imao mogucnost da svijet vidim ruzicast i zato ti kazem da od veceras necu odustati od tebe."
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!