gerçek (sevgi)

176 7 1
                                    

1 ay sonra (yazardan)

Azra nın arada ağrıları başlıyordu ama yine de tam iyi değildi kendine gelmeye başlamıştı yara kapanıyordu azap Azra ya gözü gibi bakıyordu takı bir iş için gitiği ve tanıştığı esmer ve oldukça güzel olan yaren aklına girmişti....
Uraz ağa kızına acı çektiren kızın ölü bedenini anne ve babasına hediye eti ahu hanım ve yaman bey de çocuklarının acısıyla kendilerini yemeye başladı sonra ahu hanım yaptığı hata yı anlamışta olsa Uraz bey affetmeyip ikisini de kızının yanına göndermişti 1 ay böyle bir şekilde geçmişti Azra artık iyiyidi ama öğrendikleri ile çok şey değişecekti sıra da ece ve Umay sevgili oldular tabi eylüle Kaan evlenmelerine az kalmıştı naz ve baran ın düğünü olucaktı bakalım neler olucakk
Azra dan
Gözlerimi araladım 1,2 haftadır azap ne mesaj atı ne yanıma geldi nede arayıp sormuştu bir anda nereye kayboldu bu adam artık ağrılarımı hissetmiyordum ama abartıyorlardı hala ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım üzerime bir şeyler geçirip balkona çıktım köşeye oturup dışarıyı izledim arkamda hissettiğim gölgeyle kafamı o tarafa dön derdim babaannem ve yanında bi adam vardı "kızım uyanmışsın" dedi gülümsedim "evet babaanne" dedim adam azap gibi biriydi kısaca tanıtmak gerekirse yani ama omuzları daha geniş ve gözleri çok dikkat çekiyordu neyse bana baktı " demek Azra sensin bu kadar büyümen ve daha da güzelleşmen ben de buğra tanır mısın bilmem ama Almanya'daki kuzenin" dedi "üzgünüm tanımıyorum" dedim babaannem "halanın oğlu kızım bizi ziyarete geldi" dedi "güzel" dedim baya yakışıklıymış ama bunu es geçmemem gerek galiba elini uzattı elini sıktım " geçmiş olsun" dedi "sağ ol" dedim Ayşe abla bize baktı "hanımım misafirleriniz geldi" dedi babaannem bize baktı "siz konuşun" dedi buğra yanıma oturdu " ee kaç yaşındasın kuzen birbirimize salak gibi bakacak değiliz " dedi baya açık sözlüydü ama haklıydı " doğru ben Azra 22 yaşındayım doktorum beyin cerrahı evli veya nişanlı değilim başkada bir şey yok zaten " dedim güldü " ben buğra ayaz demir 25 yaşındayım iş insanıyım hem de mimarım iç mimar evli değilim veya nişanlı değilim bu kadar " dedi gülerek sohbet etmeye başladık "biliyor musun ben seni 7 yaşımda görmüştüm hata beraber iki üç resmimiz var bu konakta ve aşağıda bir park var orda en son görmemdi galiba öyle hatırlıyorum zaten Almanya ya gitmiştik biz " dedi "hmm bende İstanbul'a gitmiştim babaannem beni orda bir ailenin büyütmesini istemişti aile durumların dan falan" dedim başını salladı "hm" dedi dağlara baktı "hatırlıyor musun" dedi "neyi" dedim "parktaki ağaçta isimlerimiz yazıyordu hala duruyor mu acaba" dedi "bilmem hatırlamıyorum" dedim "gidelim mi bir gün" dedi "olur " dedim biraz daha sohbet etikten sonra öğlen olmuştu "ee o zaman bi yemeğe falan gidelim mi hem gezeriz yani iyiysen tabi" dedi "olur o zaman ben üzerimi değişim sen bekle aşağı da babaannemle sohbet edersin falan" dedim "olur" dedi aşağı indi ben de odama çıktım üzerime..
Azra nın giydikleri

Azra nın giydikleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buğra nın giydiği

Yaralarım iyi olduğu için beli olmuyordu saçımı boş bıraktım yüzüme bir kaç şey yapıp ayakabılarımı giydim üstüne cropumla aynı boylarda pantolonumun renginde bir ceket geçirdim hem ferah hem rahattı telefonumu ve diyer eşyalarımı çantaya koyup aş...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaralarım iyi olduğu için beli olmuyordu saçımı boş bıraktım yüzüme bir kaç şey yapıp ayakabılarımı giydim üstüne cropumla aynı boylarda pantolonumun renginde bir ceket geçirdim hem ferah hem rahattı telefonumu ve diyer eşyalarımı çantaya koyup aşağı indim buğra ve babanem konuşuyorlardı yanlarına gitim "babaanne biz biraz buğrayla gezicez " dedim "anlatı anlatı gidin gezin ama dikkat edin" dedi "tamam akşam döneriz" dedim "tamam kızım" dedi buğra "o zaman görüşürüz valide sultan" dedi beraber çıktık "peki yürüyelim mı yoksa arabayı mı tercih edersin" dedi "hmm bana fark etmez olmadı arabayla gidelim park eder gezeriz sonra başka biryere gideceğimiz zaman bineriz bu sıcakta yoksa zor" dedim üstündeki takım elbiseyi değiştirmişti yeni fark etmiştim oda kısa kolu ve kaslarını belirgin hale getiren bir gömlek buliz altına kumaş pantolon giymişti siyah bir kemer vardı "gidelim mi" dedi "olur gidelim ama nereye" dedim arabamın önünde duran siyah bir spor araba vardı bu arada biraz bence fazla pahalı bir arabaydı bana baktı "gelmeyi düşünüyor musun" dedi "AA evet pardon dalmışım" dedim arabaya bindim emliyet kemerini taktım "önce parka gidip o ağaca bakabilirmiyiz" dedi
"Tabi olur" dedim arabayı çalıştırdı cahil cüheyla misali ben şok tabi aman banane ya dedim kendi kendime bı parka gelince durdu arabadan indim parkta oynayan çocuklara baktı sonra bana döndü "şu kaydıraktan kayarken düşmüştün" dedi eliyle işaret ederken "hmm olabilir" dedim kocaman duran bı ağacın yanına doğru yürümeye başladı ağacın yanına gelince durdu "işte şurda" dedi dalga geçtiğini düşünüyordum ki eliyle gösterdiği yere baktım "Azra kalp ayaz vardı ama biraz sanki yazılar silinmiş ama okunuyor" dedim güldü "evet daha çocuktuk bu kadarını yazmamız bile bence büyük bir eser" dedi "olabilir haklısın" dedim resmini çektim "anı olarak kalsın" dedim güldü "aynen" dedi beraber biraz parkta oturduk bana hatırladıklarını anlatıyordu bende öyle bakıp sadece
gülüyordum ona nasıl oluyor da
unutmamıştı ki tam kalkacağımız sırada
Azapın aramasıyla durdum 1 haftadır yoktu bir anda nerden esmişti aramak acaba diye düşündüm açtım "efendim" dedim "nerdesin sen" dedi " pardon kuzenimle geziyoruz da neden" dedim "Azra niye kalktın kızım sen yataktan" dedi "azap kaç ay oldu yeter ya hem iyiyim ben " dedim arkadan bı kızın sesini duymamla dondum "aşkım bu gece de kalsan" dedi azap "tamam ben seni aricam eve git çabuk Azra" dedi kapatı ne diyen iç sesim buğra bana baktı "birşey mi oldu Azra" dedi "yok yok iyiyim arkadaşım aradıda " dedim "anladım galiba önemli biri yüzün giti sanki" dedi "yok be hadi gidelim daha gezilecek çok yer var" dedim arabaya bindik gezmeye başladık telefonumu kapatım bana baktı "gerçekten iyimisin " dedi "evet iyiyim başka nereye gidelim" dedim arabayı sürerken "akşam yemeği yemeye gidebiliriz" dedi "olur aslında" dedim güldü sohbet ederek yola devam etik bir restoranda geldik oturduğumuz yer çok güzeldi sohbet içinden bana baktı "Almanya ya gidelim mi oraları gezmek istermisin" dedi "yani aslında bilmiyorum olabilir" dedim "mutlu olurum" dedi güldüm "gideriz neden olmasın ama benim pasaportum yok" dedim "onları halederiz" dedi güldüm çifte vatandaşlığı olduğu için çok şanslıydı bence türkçesi biraz farklıydı ama çekici bir sesi vardı gözleri çok güzeldi düsüncelerimden kurtulmama bir görüntü sebep olmuştu...
Azap dan devam..
Azra ile konuşurken arkamdan sarılan yaren le söylediğiyle telefonu hızla kapatım "dün gece çok iyiyidin" dedi "olucak o kadar" dedim çok çekici bir gülümsemesi vardı "hmm bu gece de kalsan olmaz mı" dedi "çok isterdim yavrum ama 1,2 haftadır seninleyim" dedim "ama her gece alıştım ben artık" dedi "bı daha kine artık işlerim var güzelim" dedim "peki bu gece ilk gitigimiz lokantaya gidelim mi son kez sevgilim" dedi "olur yavrum" dedim dudağıma bir öpücük kondurdu ardından banyoya giti üstüne bir elbise giymişti beraber evden çıktık lokantaya gelip o gün ki oturduğumuz masaya oturduk o anlatmaya ben dinlemeye başlamıştım yarım saat geçmişti pencere kenarında oturan Azra yı görünce ona odaklandım yanındaki adam kimdi lan tam o anda yaren dudaklarıma bir buse kondurdu Azra ya odaklanmıştım ne dediğini bile algılayamadım o an.....

Ağa Nın Aşkı Mardin'in Değerlisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin