valeria evans

202 13 106
                                    

Yorum ve oylarınızı unutmayın bebislerim

BÖLÜM YİRMİ DÖRT
VALERİA EVANS

Valeria.
Evans.

Valeria, salatalıkları dikkatle keserken adam yavaş yavaş yaklaştı ona

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valeria, salatalıkları dikkatle keserken adam yavaş yavaş yaklaştı ona. Hemen yakınında durdu, gülümsedi ona bakarak. Kendisinin ne kadar şanslı olduğunu bir daha görüyordu ve bunun için olan olmayan her Tanrı'ya şükredebilirdi.

Ardından usulca beline sarıldı, Valeria adamın soğuk ellerini belinde hissettiğinde kıkırdadı. Ardından hissettiği ise boynuna konan sıcak öpücüklerdi. "Zil zurna sarhoştun, uyanmanı beklemiyordum."

Valeria'nın elleri, belini tutan ellerin üzerine kapandı. Chris, kızın boynunu kapatan saçları geriye çekti. "Üzerimde bir şey yoktu..." burnundan güldüğünde ikisi de kıkırdadı. "Yoksa dün gece hatırlamadığım bir an mı yaşadık?"

Valeria, hızla ona döndü. Tam kaçmaya çalışacakken, Chris hızla bedenini öne ittirip onu tezgah arasında sıkıştırdı. "Yoksa bana dün geceyi hatırlatmamak için mi çabalıyorsun?"

Valeria'nın bakışları yavaşça eğildi. "Terliydin, çıkartmazsam öksüre öksüre 'beni iyileştir doktor' diye koşacaktın peşimde." Chris'in dudağının kenarı kıvrıldı yavaşça. Kadının kaşları meydan okurcasına kalktı, "yoksa inanmıyor musun bana?"

Adam başını iki yana salladı ve onu biraz daha yasladı. Valeria gülerek adamın gözlerine baktı, onunla biraz oyun oynaması incilerini düşürmezdi, değil mi? Yavaşça kulağına eğildi, "dün geceyi hayal bile edemezsin..."

Chris, onun nefesini boynunda hissettiğinde tüyleri diken diken oldu. Valeria oyununa devam etti, "terasa çıktığımızı hatırlıyor musun?" Diye sordu yavaşça.

Adam onu onayladı, "Henry'den sonrası... çok bulanık." Başını iki yana salladı, "O herifi de benzetmek istediğim için unutmuyorum ya zaten."

Valeria kıkırdadı, Chris'in gözlerine alaycılığı ile bakarken, elini tezgaha bastırıp kendini kaldırdı ve tezgaha oturdu. Ona tepeden bakacağını düşünmüştü ancak aynı boya anca gelmişlerdi. Ellerini Chris'in omuzlarına koyduğunda Chris kaşlarını çattı. "Şimdi Henry'nin adını sayıklıyorsun, dün hiç böyle değildi... "

Kadın, başını yana yatırıp üzgün bir surat ifadesi takındı. "Unutman yazık olmuş, oysa dün demiştin ki bana: bu geceyi bana Tanrı bile unutturamaz." Chris'in yüzündeki sinir kırıntılarını görebiliyordu. Hem Valeria onu kışkırttığı için, hem de unuttuğu için.

"Bunları hatırlatmak yerine... işkenceye mi maruz bırakıyorsun beni?" Gülümseyerek başını iki yana salladı. "Oyun mu yapıyorsun bana yoksa? Kışkırtıyor musun beni? Söylesene Valeria dün nasıldı? Fazlasını mı istiyorsun benden? Sana fazlasını vereceğim."

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin