Günce mi?

1.1K 34 2
                                    

Günceden
Yine o iğrenç alarm sesi ile uyandım. Telefonumu uyku sersemliği ile el yordamıyla aramaya başladım. Göz kapaklarım açılmamak için inat etsede gözlerimi açtım ve saate baktım. Saat 8.23 dü. Doğru görüp görmediğimi kontrol ettim. 9.00 da Atakanın evinde olmam lazımdı. Hemde sabah trafiğine rağmen. Geç kalırsam Atakan kesin beni kovardı. Acaba ben olmasam ona katlanacak bir asistan olacağını mı sanıyor ? Bak yine geç kalıcağım. Hemen dolabımdan mavi bir kapri ve tişört alıp üstüme geçirdim. Bugün hareketli bir gün olacaktı. Sevgili prensimizin seti vardı. Bir tarafları kalkmış ukala. Saçlarımı tarayıp evden arabaya depar attım. Sonuçta bizde insanız babamızın holdingleri yok yani. Yaklaşık 20 dk sonunda Atakan ın evinin önündeydim. Hızlıca anahtar ile evinin kapısını açtım ama şok bir manzara ile karşılaştım Atakan Zorbey ilk defa erken kalkmış hazırlanmıştı. Ciddiyetime bürünüp "Atakan bey üzgünüm trafik dolayısıyla geç kaldım.". Atakan bey " Bugün programım ne Günce? " dedi soğuk ve ukala sesi ile. Ben ise "Yaklaşık 5saat sonra Ayvalık'ta dizi çekiminiz var." Ne olduğunu anlamadan "Neden daha önce haber vermiyorsun oraya gitmemiz 3 saatimi alacak her zaman işini baştan sağma mı yaparsın sen ?" Bu biraz fazla kaçmıştı. Alındığımı belli etmeden "Üzgünüm Atakan bey ama ben size dün bilgi verdim." Dedim. Sanki kapak oldu. Atakan bey " Tamam hadi çıkalım." Dedi. Valla rahatı iyi beyimiz şöför tutmuyor arabasını ben sürüyorum. Arabada çıt ses çıkmıyordu. En son Atakan beyin telefonu çaldı. Bana " Ceren arıyor bahane türet ve onunla konuşmamamı sağla!" Dedi. Elimiz mahkum. Ceren hanım Atakan beyin sevgililerinden sadece birisi. Ama en güzeli bana göre. Telefonu açtım. "Merhaba Ceren hanım ben Atakan beyin asistanıyım. Kendisi şuan dizi çekiminde. Ve çok meşgul. Biraz sonra çekimi bitince dinlenmek için otele geçicek. Yine müsait olamayacak bana söyleyin ben iletirim. " Atakan beyin gözleri üzerimdeydi. Ceren hanımın sinirli sesi " Tamam Günce ona onu terk ettiğimi söyle" deyip kapattı. Atakan beye ilettim ve teşekkür bile etmeden " Sen ilk defa bir işe yaradın." Dedi. Sonunda Ayvalık'taydık. Yönetmen Alper bey ağzındam ateş püskürüyordu. Alper beye gelen telefondan sonra Atakanın yanına geldi ve " Atakan biz bittik seninle başrolü paylaşacak kız var ya ayağını kırmış ve en kötüsü yapımcı sıkıştırıyor ." Atakan sinir ile köpürüyordu.
En sonunda uzaklaşmaya karar verdim. Ayvalık güzel yerdi bir ağacın altına geçip telefonuma baktım. Annemdi. "Efendim anne" dedim. Annem "Sen lisedeyken esra vardı ya onlar izmire taşınmış akşama bizdeler sende gel. " anlamamış bir şekilde " Tiyatro kulubunde olduğum zamanlardaki Esra mı?"dedim. Der demez Alper ben Günce deyişini duydum. Hemen telefonu kapattım. "Buyurun Alper bey? " dedim. Alper bey "Atakan oyuncu bulduk. Günce." Dedi. Atakan " Günce mi?"
Dedi gülerek. Sonra lafına devam etti. "Günce beceriksizin teki ve ekrana yakışacak güzelliği yok hadi bunları geçelim deneyimi bile yok." Dedi. Sen kaşındın Atakan Zorbey. Bende "Alper bey lise yıllarımda tiyatro kulubunde bulundum ve replikleri bile bilmiyorum." Dedim. Alper bey Atakan a döndü " Atakan mızmızlanma sana rakip çıkıyor diye yapıyorsun. Ama Günce güzel bir kız. Ve çekimlerin başındam beri bizleydi. Replik ezberlemek zor olmaz. Sema Günce ye melis hanımın giyeceği kıyafetleri ver. Hadi Günce sende git hazırlan yapımcılar gelecek şimdi. Evrakları çağtay halleder ." Dedi. İşte o gün benim için bir son ve yeni bir başlangıç oldu.
Alper beyin 3-2-1 kayıttayız. Anonsundam sonra çekime başladık. Atakanın adı kuzey ve benim ise Derindi. Atakan başladı rolünü oynamaya. İyi alışmıştı gerçek vicdansız olduğunu saklıyordu. Ve o sahne atakan yani kuzey "Derin! Sen sanki ben doğduğumda beni sabırla bekleyen bir yıldızdın ( alıntı Kımberley Freeman Kır Çiçeği Tepesinden bir söz) seni seviyorum. O an rol gereği ile ona her zaman yapmak istediğim şeyi yaptım. Ona kocaman bir tokat yapıştırdım. Alperin alkışları ve bir kaç adamın daha alkışları eşliğinde 1. Bölümü bitirdim. Yapımcı olduğunu tahmin ettiğim adam " Alper bu kız Melisten daha iyi. Günce ekrana çok yakışacaksın." Dedi. Atakanın yüzü şekilden şekile giriyordu. Kıskanmıştı. Onu tebrik eden bile olmadı.

2 hafta sonra Atakan dan

Tam tamına 2 haftadır eski asistanım yeni rol arkadaşım Günceye katlanıyorum. İyi bir oyuncuydu. Yediremiyorum. Herkes onu kutluyor dizinin başarısından dolayı kutluyor. Atakan Zorbey i düşünen yok. Oyuncu Asistan olur mu hiç? Olmaz. Beceriksizin tekinden ne buluyorlar. Hanım efendi havalandı tabi. Önce bey lafı gitti sonra asistanlık. Tamam kıza biraz haksızlık yaptım ama beceriksiz Günce ve benim sayemde dizimiz reyting rekoru kırıyordu. Bu arada yakın arkadaşım beni tel anlayan tek dostum Güven geldi. Adı gibi tek güvendiğim insan. Şuan yönetmen bozuntuau Alper ben ve Güven oturuyorduk. Alper " Atakan Günce ile beraber gözükmemiz gerek. Dizinin reklamı için önemli. Yapımcılarda istiyor." O an dünyam başıma yıkıldı. Ben Atakan Zorbey asistanım ile pardon eski asistanım ile iş yapıyor ve onla beraber gözücektim. Hemen reddettim. "Alper Günce ye fazla yüz veriyorsun. Olmaz. Kısmetim kapanır." Dedim. Güven gülerek "Günce de güzel kız hakkını yeme sana bakmaz diye öyle yapıyorsun." Bana cevap kalmadan Alper " Günce eski çalışanı ya kıskanıyor neyse Günce biraz sonra bizim kahvaltı salonunda olacak hazırlan sende." Dedi. Ben ise ki ben Atakan Zorbeyim emirlerine uyıyordum. Çünkü sözleşmem vardıç donuma kadar alırlardı.

2 saat sonra Günceden

Yaklâşık 2 saatin sonunda dizi ekibi kahvaltı salonuna teşrif etmişti. Atakan ben yanyana diziden bir kaç kişi daha vardı. Atakan " Saçında bir şey var çöp gibi." Dedi. Ben ise saçlarımı yoklamaya başladım. Atakan en son saçımdaki kağıt çöpünü çıkardı. Aslında bu aralar iyi davranıyordu. Bu sırada magazincilere yakalandık. Sı¤tık.
Sizce magazinden nasıl kurtulacaklar ?
Merhaba bu yazıları bende okumam ama sadece yorumlarınızı merak ediyoru bir de oy istesem olur mu. Neyse yazım hataları için ÜZGÜNÜM. Multideki de Günce.
Bu arada Günce olarak alexandra burimova bar

Oyuncu Asistan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin