Capitolul 11 : Sa facem ordine

13 1 1
                                    

Rose p.o.v. 


      Imi deschid ochii si imi pun mana pe burtica , oftand usor . Sunt mama .. La o varsta destul de frageda . Singura , fara un tata la copil .  Totusi asa e mai bine  . Vreau ca copilul meu sa traiasca . Nu pot sa las sa se afle ca e copilul lui Yoongi . 

     Ma dau jos din pat si dupa ce imi iau slapii merg la baie unde imi fac rutina de dimineata si ma intorc in camera doar intr-un halat . Se pare ca sunt singura treaza la ora asta . Cat o fi totusi ceasul ?

  Ma asez inapoi in pat si imi iau telefonul de la incarcat verificand cat e ceasul . Oftez cand vad ca e patru dimineata si din moment ce nu mai pot dormi ma  decid sa ma imbrac si sa imi fac o poza ca sa o schimb pe cea de pe profil de la retelele de socializare . 


   Odata ce am fost gata m-am incaltat si am mers afara in curte unde m-am asezat pe banca si mi-am facut poza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Odata ce am fost gata m-am incaltat si am mers afara in curte unde m-am asezat pe banca si mi-am facut poza . Am incarcat-o pe internet si i-am pus si o descrie . 

,, Ieri am aflat ca existi astazi  ma bucur de noi si te astept cu nerabdare , cu drag mami ''

  Intru apoi sa imi vad mesajele si vad ca primul si cel mai recent e de la mama . Hai sa le verificam pe toate totusi ..

Convorbire prin mesaje :


mama mea : Iubita iti este bine ?

                                                                                                                                       RoseMin : Da , am facut un dus

                                                                                                                                       RoseMin : Nu am verificat                                                                                                                                                                                          ceasulin

                                                                                                                                      RoseMin : Acum e tarziu

                                                                                                                                                          mi-a sarit somnul

mama mea  : Cum te simti ?

                                                                                                                                            RoseMin :  Putin greata ...

fata si lupulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum