İLK BAKIŞŞŞ

15 5 2
                                    

3 yıl önce...

Arkadaşlarımla dışarıda oyun oynuyordum. En yakın arkadaşım Kübra'yla ifşalarımızı çekiyorduk. Tam Yusuf ve Ufuk öpüşme pozisyonunday-
ken çektim. Hep birlikte gülerken gözüm bir yere takıldı.

Bi tane çocuk sarışın bize göre uzun elinde basket topu vardı. Gözleri korkutucuydu tam seçemesemde mavi yada yeşil gözleri vardı.

Yanıma döndüm bağırarak "çocuğa bakınnn çok yakışıklııı" benden bi yaş küçük kardeşim bana vurdu ve "duyucak gerizekalı duydu bile" diye beni azarladı. Ben hala çocuğun büyüsüne kapılmışken Ufuk kafama top fırlattı.

1 yıl önce...

Çok acıkmıştım saatlerdir oruç tutuyoruz. Neyseki bu gün sınıfça dışarıda orucumuzu açıcaktık. Son zil çalmıştı herkes evlere dağılıyordu. En yakın kız arkadaşım Elif "beni almaya gelin" demişti. Eslemle biz gülüşürken ona döndük "tamam adaşım ben ilk Alçini alim. Sonra birlikte seni alalım"

"Tamam öyle yapalım. Eslem sen beni üsütünü değiştirdikten sonra çağır" hep birlikte evlere dağıldık. Eve gidince direk babamın yanına gittim.

  Yalakalık vakti.

  "Babacımmm nasılsınnn" babam bana bakarak güldü. "Kaç para istiyorsun" beni bu kadar tanımasına karşı kahkaha attım. "Fark etmez"

  Aradan 1:30 saat geçmişti ve sonunda Eslem gelmişti birlikte Elif'in evine doğru gidiyorduk. Elif'lerin eve gelirken çoktan hava kararmıştı. Elif'i çağırdım ve yokuştan inerken bi çocuğa takıldı gözüm. Çok tanıdık geliyordu bir o kadarda yabancı.

  Sarışın bi çocuktu Elif sırıtarak "sana ayarlim mi?" Dedi. Yüzümü buruşturdum "Tabi ki hayır" dedim.

Şimdiki zaman...

  Kaç zamandır dışarı çıkmıyordum. Özlemiştim çıkmayı genelde parka giderdik. Kübra ve Saadet kardeşti. Benim kardeşim ise Duru'ydu benden 1 yaş küçüktü. Saadet ve Kübra ikizdi.

  Duruyu çağırmaya geldiklerinde benimde dışarı çıkasım gelmişti. Kübra
bir fikir sundu "Stada mı gitsek acaba top oynarız" hiç stada gitmediğim için "Hayır ya gitmeyelim" Kübra ısrar ederek "Lütfen Alçinn" kıramadığım için "tamam gidelim" dedim

  Hayatımın bu noktada değişebileceğini bilmeden gittim. Stada girdiğimizde çok sıcaktı. Biraz top oynandıktan sonra yedek kulübesine oturdum.

  İki kişi geldi biri sarışındı biri baya esmer bi çocuktu. Sarışın olan benden bi yaş büyük gibi duruyordu. Gözleri çok güzeldi masmavi.

  Biraz onları izledim. Daha doğrusu sarışın çocuğu. Yanıma bi kız geldi. Kübraların arkadaşıydı. Hira'ya sordum "bu çocuk kim?" Hira bana döndü "ismi berkay senden bi yaş küçük" ağzım açık kaldı.

  Benden bi yaş küçük mü. Oha nasıl yaa "altyapıda kalecilik yapıyo. Şu anda bizim okuldan bi sevgilisi var" bu bilgi tam anlamasamda kalbimde derin bi boşluk açmıştı.

  Ben biraz daha onları izledikten sonra ayağı kalktım ve voleybol oynadım. Aradan biraz zaman geçince Berkay'ı o esmer çocuğun kucağında görmüştüm.

  Belini tutarak bağırıyordu. Güvenlikler stadın kapılarını açmıştı. Biraz sonra ambulans geldi. Berkay'ı bindirdiler ve götürdüler.

  Biraz daha oynandıktan sonra evlere dağıldık. Ama benim aklım hala Barkay'daydı.

  Bi gün sonra okula gittiğimde koşarak Elif'in yanına gittim. "BEN AŞIIIKKK OLDUMMM" Elif sırıtarak "yine kime aşık oldun" dedi. Bende gülerek "Berkay" dedim.

KAHPELİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin