Sabah erken kalkmıştım. Hemen üstümü giyindim ve aşağı indim. Daha kimse uyanmamış. Bende hemen kahvaltı hazırlamaya başladım. Tilki aşağı indi. Makas aldı.Günaydın dedim günaydın dedi. Kahvaltı hazırdı herkes kalktı ve yemek yemeye başladık.
Mehmet abi ee okul nasıl gidiyor dedi. Gülcan iyi baba sevgi abla hadi okul vakti artık okula dedi. Bizde okula gittik. Çağla hemen tilkinin yanına geldi ve bugün yanım boş yanıma gelsene dedi inanmıyorum kız tam bir yılışık. Çok sinirlendim. Neyseki hoca geldi. Ay dersin hemen bitmesini istiyorum çağla ile tilkinin cilveleşmelerini izleyemeyecektim. O sırada kapı çaldı içeri uzun boylu sarışın bir çocuk girdi. Çok yakışıklı. Ve yeni öğrenci olduğunu söyledi. O gün yanım boştu ve benim yanıma geldi. Tilki arkasını dönüp bana baktı. Bende savaşla tanıştım.
Akşam yemeği
Tilkinin ağızından
Bugünkü çocuk sinirlerimi çok bozdu. One öyle aylin le konuşmak yanına falan oturmak ne oluyor ya. Sen kimsin lan. Derken zeynep hişt tilki abi çok ayıp diyince herkes bana baktı. O sırada kapı çalındı gelen savaş tı. Çok sinir oldum bu çocuk burada ne yapacaktı. Ve içeri oturdu. Savaş ben büyük abinin elinden kaçıyorum o beni yakalamaya çalışıyor. Ve yeni taşındığım evin adresinide bulmuş eğer beni bulursa pis işlerine musallat edecek sizi onların eline vermek için o sırada ben sen bizim özel olduğumuzu nerden biliyorsun acaba dedim o da ben sadece sizi değil herkesin biliyorum araştırdım dedim. Mehmet abi sen devam et dedi. Savaşta kaldığı yerden devam etti. Yani kısacası benide korurmusunuz dedi. Sevgi abla mehmet abiye gel işareti yaptı ve bahçeye konuşmaya gittiler. Ben savaşa hayatta burada kalamazsın dedim aylin onu korudu o da bizim gi korunmaya hakkı var dedi ne hakkı ya derken mehmet abi savaş eşyalarını getir Tilkinin odasında 2 yatak var oradaki yatağın birinde sen yatarsın derken ben daha da sinirlendim. Ne demek ya tanımıyoruz ediyoruz saçmalamayın dedim. Ve sinirle bahçeye çıktım.
Aylin in ağzından
Savaş eşyalarını almaya gitti burak da ona yardıma bende Tilkinin yanına gittim. Birşey dememe izin vermeden sen nasılda o iti savunursun dedi. Bende onun da korunmaya hakkı var dedim. Hızla ayağa kalktı ve bana yaklaşmaya başladı. Çok heyecanlıydım.