Okulun başladığı ilk gündü en yakın arkadaşıyla aynı sınıfa düşen yeji çok mutluydu ve her kitapta olması gereken gibi bir aşk hikayesi vardır.
Yeji ve sana en yakın arkadaşlardı hiç ayrılmazlardı. Okula ilk adımlarını atar atmaz hemen popüler olmuşlardı bile çünkü sana ve yeji çok güzellerdi.
Sınıfa girer girmez hyunjin yeji'ye aşık olmuştu ve onunla birlikte olmak için elinden geleni yapmıştı fakat yeji hyunjin'e yüz bile vermemişti.
Hyunjin:"kantine gidiyorum gelmek istermisin"diye sormuş yeji'ye
Yeji:"hayır"dedi.
Hyunjin:"eminmisin"
Yeji:"git başımdan"diyerek bağırdı hyunjin çok utanmıştı çünkü bütün sınıf ona gülmüştü.Hyunjin kantine gittiğinde göz yaşlarını tutamadı çünkü sevdiği kız onu Red etmişti.
Hyunjin aylar sonra şansını birdaha denemişti.
Hyunjin:"yeji benimle çıkarmısın"
Yeji:"biraz düşünme şansım varmı!? "
*hyunjin sevinerek sırasına oturur**2 gün sonra*
Yeji:"hyunjin"
Hyunjin:"efendim"
Yeji:"düşündüm taşındım ve bir karar aldım"
Hyunjin:"evet ne kararı aldın"
Yeji:"Teklifini kabul ediyorum"
*hyunjin sarılır*Sonunda karne günü gelir ve hyunjin'le yeji karneden sonra buluşma ayarlarlar ve saat 3'te orda olurlar.
*yeji hyunjin'i arar*
Yeji:"hyunjin nerdesin"
Hyunjin:"tam karşındayım"
Yeji:"tamam gördüm"Hyunjin'le yeji yemek yedikten sonra hyunjin yejiyi eve bırakır.
Tatilin nerdeyse bütün günlerinde buluşmuşlardı. Tatilin son günü gelir ve son bir kez daha buluşurlar.
Hyunjin ve yeji okula elele tutuşmuş bir şekilde girerler herkez onlara şaşkın bir şekilde bakar çünkü yeji herkezin içinde hyunjini rezil etmişti.
1 yıl sonra...