5.

1.2K 7 0
                                    

Potom co tohle všechen tenhle sex proběhl si můj pán s ostatními dominanty ještě probíral jak to šlo hladce a hezky, a že se to všem líbilo. Domluvili se, že to rozhodně ještě někdy zopakujou. Pak už návštěva se odebrala k odchodu.

Když jsme zůstali doma s pánem sami, sedl si na gauč a mě si posadil na klín, aby mě pochválil  za to, že jsem nedělala problémy a byla jsem hodná a vzorná, přesně tak, jak to má můj pán rád. Jak jsme tak tam seděli, pán otevřel šuplík od skřínky, která stála vedle gauče a vytáhl vibrující kuličky. Jednou rukou mi rozep mezi nohama bodýčko, který jsem opět měla na sobě a začal si hrát s kundičkou třemi prsty, aby mi tam následně moh strčit ony vibrující kuličky. Druhou rukou si hrál s mýma kozama. Toto všechno byla odměna pro mě od něj.
Po chvíli se postavil aby si sundal kalhoty, boxerky a posadil si mě zpátky do klína přesně tak, aby mě tlačil jeho penis. Stále jsem v sobě měla ony vibrující kuličky, které způsobují to, že mi mezi nohama vzniklo menší jezírko.

Můj pán pomocí ovladače od kuliček ztlumil vibrace avšak nechal je ve mě opuštěné aby udržoval mou kundičku pořád mokrou. Otočil si mě tak abych byla na všech čtyřech, zády k němu. Chytil mě za prdelku, roztáhl mi ji a vrazil tam na sucho svůj penis a začal přirážet.

Takhle pokračoval nějakou dobu, chvilku zrychlil pak zase zpomalil a tím mě sexuálně mučil.
Když se rozhodl, že šukání mý prdelky pro zatím stačilo, tak odněkud vytáhl anální kolík, kterej mi nejdřív strčil do pusy, aby ho do mě nestrkal úplně suchej. Potom ho vrazil do mě, prý aby mi prdelka zůstala trochu roztažená, až na ní dostane znova chuť. Míval mě rád připravenou.

Šukával mě běžně hned od rána, takže si mě vždy po raním sexu nachystal na celý ten den, protože nikdy nešlo pouze o jeden sex, šukal mě jak se mu zachtělo, třeba i osmkrát až desetkrát.

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat