vatan sağolsun

4 3 0
                                    

Yine bir iehit yine bir ailenin acısı haberlerde gösterdilermi bilmiyorum göstermeseler bile annem yanına otutturuyor ve şehit olan ve olmaya askerler için dua ettiriyor bir veya iki kişi dua etmese keşke hep beraber etsek ne de olsa birlikten kuvvet doğar biz dua ettikçe ağlayan ana babalar azalır evlat acısı çeken aileler azalır keşke keşke askerlerimiz herşeyden önde gelse bazen insanları anlayamıyorum haber almak için televizyona bakan aileler oğlu kızının iehit haberi varmı diye bakarken haber verilmiyo bir bakıyorlar kapıda askerler hiç insaflı değiller o ailelerin feryadlarını yakarışlarını....

Anlatacak söz çok birini anlatsam diğeri yarım kalır şimdilik şunu demek istiyorum bugüne kadar askerler sayesinde geldik bazıları annesinden ayrılamıyo babasından ayrılamıyo onlar ana baba demeden vatan uğruna kurşuna atlıyo bazı babalar kızlarının-oğullarının hiçbir hareketini kaçırmazken asker olan ana babalar bunu bilerekten vatanı koruyo sadece şuny demek istiyorum bu şehitlik mertebesini normalleştirmeyin lütfen

Vatan sağolsun

Son dakika haberi: Pençe-Kilit Harekatı bölgesindeki bir üs bölgesine sızmaya çalışan teröristlerle çıkan çatışmada 9 kahraman asker şehit düştü, 4 kahraman asker ise yaralandı. Milli Savunma Bakanlığı, bölgede operasyonların devam ettiğini kaydederek, "Etkisiz hâle getirilen terörist sayısı 15’e yükselmiştir." dedi. Bakanlık kahraman askerlerimizin kimliklerini de açıkladı.

Son dakika haberi... Irak'ın kuzeyindeki Pençe-Kilit Harekatı bölgesindeki bir üs bölgesine sızmaya çalışan teröristlerle çıkan çatışmada 9 asker şehit oldu, 4 asker yaralandı. MSB, son yaptığı bilgilendirmede, "Bölgede devam eden operasyonlarda etkisiz hâle getirilen terörist sayısı 15'e yükselmiştir." ifadelerini kullandı.

Bakanlık ilk yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

Pençe-Kilit Harekâtı bölgesinde 12 Ocak 2024 tarihinde bir üs bölgemize sızmaya çalışan teröristlerle çıkan çatışmada beş kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, üçü ağır sekiz kahraman silah arkadaşımız da yaralanmıştır. Yaralılarımız hastaneye sevk edilmiş ve tedavilerine başlanmıştır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

şehitlerimizi anıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin