Elsa's POV
"Λοιπόν Έλσα. Για πες μας ακριβώς τι συνέβη?" Με ρωτάει ο αστυνομικός καθώς κάθεται απέναντι μου μαζί με έναν άλλο αστυνόμο και δεν ξέρω τι ακριβώς να πω. Κοιτάζω διστακτικά την δικηγόρο που πρότεινε ο δικηγόρος των γονιών μου γιατί δεν ξέρω τι να πω.
"Η πελάτισσα μου θέλει λιγάκι χρόνο. Έχει τραυματιστεί βαριά από ότι της συνέβη." Λέει η δικηγόρος μου και οι αστυνομικοί κοιτάζονται μεταξυ τους.
"Κοιτάξτε κυρίες μου. Εμείς εδώ είμαστε αστυνομικό τμήμα. Οκει καταλαβαίνουμε ότι η μικρή από εδώ δεν είναι ακόμα έτοιμη να μιλήσει αλλά και εμείς εδώ δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο." Απαντάει ο δεύτερος αστυνομικός και νιώθω να πανικοβαλομαι.
"Θέλεις να μας πεις τι συνέβη ή θα έρθεις από βδομάδα?" Ρωτάει ο άλλος αστυνομικός και βουρκωνω.
"Ένας... Ένας... Συμφοιτητής μου... Με... Με βίασε." Εξομολογούμαι και η δικηγόρος μου πιάνει το χέρι μου για να με στηρίξει.
"Τι ακριβώς συνέβη?" Με ρωτάει ο αστυνομικός νουμερο ένα.
"Δεν... Δεν θυμάμαι... Δεν... Δεν είχα τις αισθήσεις μου." Απαντάω χωρίς να τους κοιτάζω.
"Σίγουρα σε βίασε?" Με ρωτάει ο αστυνομικός νουμερο δυο και τον κοιτάζω μπερδεμενη.
"Ναι ξυπνησα γυμνή... Και είχα... Αίματα στα πόδια μου." Του εξηγώ.
"Είχες πιεις? Τι συνέβη?" Με ρωτάει ξανά ο αστυνομικός νουμερο δυο.
"Όχι. Ήμουν... Στην Ακαδημία με τις φίλες μου και... Έβλεπα μια... Μια ταινία Μπάρμπι. Μέχρι που έγινε διακοπή ρεύματος. Μετά... Μετά από... Από λίγο χτύπησε ο συναγερμός φωτιάς... Και όλοι αρχίσαμε να τρεχουμε και... Και ένας... Ένας από τους... Συμφοιτητές μου... Με... Με έπιασε... Με πήγε στον κοιτώνα του... Και... Και... Με... Με έκανε να κοιμηθώ και ξυπνησα δεμένη στο αυτοκίνητο του... Και... Και με ξανά έκανε να κοιμηθώ... Και ξανά ξυπνησα... Δεμένη στο κρεβάτι του και είχα αίματα στα πόδια μου και με έκανε μπάνιο και με έβαλε να χρησιμοποιήσω την τουαλέτα και... Και με άφησε να ντυθώ... Και..." Τα λέω όλα και νιώθω να χάνω σιγά σιγά την ανάσα μου...
"Μπορεί η πελάτισσα μου να έχει λίγο νερό?" Ρωτάει η δικηγόρος μου και ο αστυνομικός νουμερο ένα πάει και μου βάζει ένα ποτήρι νερό.
"Ωραία. Τα ακουμε όλα αυτά. Αλλά έχεις αποδείξεις?" Με ρωτάει ο αστυνομικός νουμερο δυο και αμέσως γυρνάω και κοιτάζω την δικηγόρο μου.
YOU ARE READING
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."