můj den

2 0 0
                                    

Vzbudím se něco okolo 6:00 i když mám nastaveno že v 5:30 (jsem línej no)pak se rozhodnu konečně vstát a jít něco dělat,tak se oblékmńu,hygiena atd.

no a jdu do školy,v autobuse nevím co dělat tak si poslouchám songy,až přijedu ke škole tak bud jdu do krámu si koupit svačinu nebo jdu za kámošema,když tam čekáme tak tam je zima že si pomalu děláme ohínek more,když už konečně otevřou školu tak tam jdeme pár minut před hodinou(protože why not jsme degeši) no a první hodina,pokud je to čeština tak to máme na háku a jsme na mobilech vzádu v lavici,ale pokud to je matika tak tam se nesmíme ani na ten mobil podívat,po první hodině si řekneme jak moc strašná ta hodina byla ,druhá hodina si už nepamatuju co je takže tu školu přeskočíme,až příjdu domů tak mám nějaký štěstí že potkám kámoše a jeho sestru tak spolu vystoupíme a jdeme domů, v tom se zeptají jestli nevezmu rovnou psy ven ať se vyvenčí a po vyvenčení jdu domů se najíst a jdu si dělat svoje povinnosti, po povinnostech si jdu dělat svoje,takže bud jdu ven nebo jdu si na chvíli lehnout protože škola je vyčerpávající,večer se najím vysprchuju a jdu se najiíst ,pak se rozhodnu že si budu s někým psát a budu ho srát protože rád seru lidi, pak když jsem unavený tak si lehnu a čekám na další den.


Tak toto byl můj den 

230 slov fůha kámo

příšte bude týden pak měsíc 

goodbye lidi pak udělám něco o SMTV neboť se nudím.

můj denKde žijí příběhy. Začni objevovat