Medya: Ada KANDEMİR
~Niye böğürüyor lan bu
Sanırım annesine bir şey yaptığımızı düşünüyor Fadik.
"Ne böğürüyorsun be kulağımın dibinde bir şey yapmadım annene sanırım yavrularımdan korktu."
"Kimi kandırıyorsun lan sen!" deyip kolumu tutup sıkmaya başladı hayvan gibi sıkıyor bu kolum morarıcak anasını. Yavrularım dururmu hiç hemen hırlamaya başladırlar ve benim önüme geçtiler.
"Hemen bırak kolumu!" dedim ve kolumu elinden hışımla çektim ve kafamı kaldırıp kapıya baktım bütün aile kapıda ve şok olmuş bir şekilde bize bakıyorlardı yalnız Melisa hanım benim kollarımda kaldı bunlarında almaya niyeti yok deyip kucağıma aldıktan sonra kapıdakileri takmadan içeri geçtim .
"Demin o annemi yastık taşır gibi taşıdı mı bana mı öyle geldi?" dediklerini duysam da hiç umursamadan kapının girişinde olan ve içerisinin oturma odası olduğu belli olan odaya girdim üçlü koltuğa yavaşça yatırdım Melisa Hanımı. Tabi yavrularımda benimle birlikte içeri girdiler.
Arkamı dönmemle bir bedene çarpmam bir oldu. Kafamı kaldırıp baktığımda kapıdaki ayıyı görmem bir oldu.
"Sen ne hakla evimize girersin lan!" dedikten sonra yine kolumu tutup sıkmaya başladı lan bunun benim narin ve incecik kollarımla ne derdi var lan. Yalnız acıyor ha!
Kolumu tuttuğunu gören Alex hemen havlamaya başladı ve yanıma geçti Karam ise hemen önüme geçip hırlayıp ayının üstüne yürüdü. Ayıcık tırsmış olucakki hemen kolumu bıraktı. Yavrularımın ikiside benim önüme geçip beni korumaya aldılar ve ev halkına hırlamaya başladır.
"Bana bak sana sen anneni kollarım dan almak yerine gel bana sataş sonrada niye eve girdin de oğlum sen mal mısın lan napsaydım kadını oraya mı bıraksaydım?"
"Yeter bir sakinleşin oturalımda konuşalım Araz sen de git Baranı çağır annene baksın hemde kardeşiniz geldi hadi."
"Ne oturması baba bu kız eve gelmicek gelirse biz gideriz demedikmi ne bu sizdeki ısrar!"
"Bana bak Kerem karşında benim olduğumu unutma ve geç otur siz kabul etsenizde etmesenizde Ada benim kızım sizinde kardeşiniz daha fazla sıkıntı istemiyorum hepiniz oturun."dedi ve ardından bana döndü yüzündeki sinirli ifade saniyeler içerisinde yok oldu.
"Sende otur güzel kızım sen Kerem'in kusuruna bakma."
Demek bu ayının adı Kerem'di.
Sadece başımı sallamakla yetindim ve herkes bir yere geçerken bende tekli koltuğa oturdum.Yavrularımda Yavuz bey konuştuktan sonra sakinleşmiş ve benim önümde olacak bir tehlikeye karşı tetikte bekliyorlardı.
Ortamda gergin ve rahatsız edici bir sessizlik vardı kimseden çıt çıkmıyordu ve Araz'la, Baran hala gelmemişlerdi.
Birkaç dakika sonra ikiside kapıda gözüktü Baran beni gördükten sonra içten bir tebessümle baş selamı vermişti.
"Hoş geldin Ada." bende baş selamı verdim.
"Hoş bulduk Baran." daha sonra annesinin yanına oturdu ve onunla ilgilenmeye başladı. Hep birlikte Melisa Hanımın uyanmasını bekledik.
------------------15 dk sonra------------------
Melisa Hanım kendine geldikten sonra Yavuz Bey konuşmaya başladı.
"Ben seni abilerin ve ikizinle tanıştırayım. En büyük abin şuan burda değil ama birazdan gelir gecikecek kusura bakma o 30 yaşında ve bizim şirkette ceo. 2. abin Baran 28 yaşında doktor, 3. abin Kerem 26 yaşında oda polis, son olarak 4. abin Araz 25 yaşında oda bizim şirkette çalışıyor, son olarakta ikizin Arda." lan kadın resmen kedi gibi yavrulamış 4 abi 1 ikiz ne be.
"Bende Ada yani 17 yaşındayım lise sona gidiyorum. Ama açıktan okuyorum." dedim ve hepsine tek tek baktım baran bana yüzündeki tebessümle bakıyordu, kerem ayısı ise nefret dolu bakışlar atıyordu, arda da abisinin teki oda nefret dolu bakıyordu sanki ben size bayılıyorum, araz ise sesiz kalıp inceliyordu beni çözmeye çalışıyordu muhtemelen.
Melisa hanım ise kendine geldiğinden beri yaşlı gözlerle beni izliyordu. Yavuz bey ise şefkatli gözlerle bakıyordu bana.
"İlerde ne olmak istiyorsun kızım?" Melisa hanımdan gelmişti bu soru ama ben kadına gidipte ben mafyayım ve yer altının lideri olmak için çabalıyorum diyemiceğim için dikkat çekmemek adına ilerde yapmayı düşündüğüm mesleği söylemeye karar verdim.
"Mimarlık okumayı düşünüyorum Melisa Hanım." bir yüzü düşmüştü sanki anne demediğim için ama onlara anne ,baba, abi, dememi beklemesinlerdi.
Bu sırada telefonum çalmaya başladı baktığımda babamdı hemen açtım hepsi bana bakıyorlardı baksınlardı umurumda değil.
"Gökyüzüm aradım kusura bakma seni çok merak ettim kızım iyimisin biri sana bir şey yaptımı ha bak bir şey olduysa söyle hemen geleyim mahfedeyim hepsini ha güzel kızım?"
"Sence böyle birşey mümkünmü ha bana bir şey olurmu?" onlar beni dinlediği için onun adını söylememiştim çünkü kimse tanımıyordu onu bu yüzden başı belaya girmemesi için söylemedim.
"Ona ne şüphe güzel kızım neyse madem iyisin kapatıyorum şimdi sakın ezdirme kendini kim olduğunu göster onlara." dedikten sonra kapattı. Kafamı kaldırdığımda hepsi merakla bana bakıyordu bir açıklama yapmıyacağımı anlayınca.
"Haydi sofraya geçelim." dedi Melisa hanım ve onlar önde ben arkada onları takip ettim yavrularımda benim yanımda ilerliyorlardı, yemek odası gibi bir yere geldik.
Masa hazırdı masaya oturduktan sonra bir hizmetli yavrularım için mama kabında yemek getirdiler ve benim olduğum yerin yakınına bırakıp çıktılar.
Yavrularım benden izin almak için yüzüme bakmaya başlayınca başımla izin verdim. Yavuz beyin afiyet olsun demesiyle yemeğe başladık.
Yemek başladığından beri izleniyormuşum gibi hissediyordum.Kafamı kaldırıp herkeste gözlerimi gezdirdim hepsi durmuş dehşete düşmüş bir şekilde beni izliyorlardı.
Niye acaba Ada aç kurt gibi yemeğe dadandığın için olabilirmi.
Ne var yani yemek yemeği çok seviyorsam nolmuş yani ikinci tabağı yiyorsam Allah Allah.
İç sesle konuşmama bir ara verip konuşmak için dudaklarımı araladım.
"Kusura bakmayın yemek yemeği çok seviyorum da bu yüzden yerken biraz kendimden geçiyorum."
Deyip başımı eğdim Fadik ben galiba utandım.
Nasıl yani ben şuan asla utanmayan Ada'nın utandığını söylediğinimi duydum ?
"Kızım o nasıl söz öyle biz biraz şaşırdık sadece Ceren salatadan başka bir şey yemezdi fiziğini korumak için oyüzden öyle baktık."
Anladım manasında kafamı kaldırmadan salladım bütün iştahım kaçmıştı.
----------------------------------
Evet bölüm bu kadardı peki Adanın utanması :)
Kerem sizce değişicekmi ileriki bölümlerde
Sizce Ada ailesine alışabilecekmi
Sizce büyük abi kim
Alex ve Karam'ı sevdinizmi
Peki Ada'nın Kerem'e ayı demesi
Sizleri çok seviyorum canım okurlarım☺️☺️😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Ailem Mi?
ЧиклитŞu an yaşadığım saçmalığa anlam veremiyorum ne diyor bu doktor ne karıştırılması ben 17 yıl boyunca o kadar işkenceyi boşuna mı gördüm boşuna mı duygusuzluğu öğrendim ben bir hiç uğruna mı hissizleştim yani... Mardin Aşiretiler mi birde! 4 biyolojik...