Merabalar iyi okumalar°^°
Arif evinde oturuyordu. Ertesi gün annesi ve babası memleketten gelecek ve 1 hafta onunla kalacaklardı. Bu yüzden markete gitmeliydi. Ama canı istemediği için bunu 2 saattir erteliyordu. Çünkü biraz zamana ihtiyacı vardı. Anlamak için zamana.. Neyi mi anlamak için? Cenan'a olan aşkını.
Sabah 10 gibi şirkete gitmiş ve büyük ihtişamlı yapıyı görünce şaşkınlığını bir süre atamamıştı. Daha sonra resepsiyon kısmından Cenan'ın odasını öğrenmiş ve o kata çıkmıştı. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde Cenan'ı elleri birleşik, gözlüklü ve önünde bir sürü dosya varken bulmuştu. Arif'in bu görüntüye karşı bile yanakları kızarabilirdi. Cenan çok seksi olduğunun farkında değil miydi!?
"Hoş geldin gülüm. Bir şeyler ister misin çay, kahve? "
Yine gülüm demişti ya... Arif emindi. Yoksa içindeki garip his ve kızarmasının başka cevabı olamazdı. O aşıktı. Cenan'ı çok seviyordu. Ama bunun için mutsuzdu Arif. İmkansız aşk yaşıyordu kendince.
Biraz daha sohbetten sonra Arif eve gitmesi gerektiğini söylemiş ve evine kendini zor atmıştı.
Cenan'a hangi ara bu kadar bağlanmıştı? 2 aydır sadece müşterisi olan bu adam niye son günlerde aklını karıştıracak raddeye geliyordu?
Kafasını sallayıp üstüne rahat bir şeyler giydi ve dışarı çıktı. Hem temiz hava için hem de markete gitmek için.
Eve döndüğünde malzemeleri yerleştirip Emre'yi aradı.
"Alo? "
'Alo Arifim?'
"Emre kanka sana bir şey demem gerek! "
'Kanka biliyon mu benimde bir şey demem gerek! '
"O zaman aynı aynda söyleyek. 1 2 3"
'1 2 3'
"Ben aşık oldum! "
'Kantine zam gelmiş! '
İkili duraksadı. Emre, Arif'in ona gay olduğunu söyledikten sonra hiç aşk konusu açılmamıştı aralarında. Neredeyse aseksüel olduğunu düşünecekti. Hatta liseden beri tanıdığı Arif'in neredeyse başka arkadaşı falan da yoktu. Buna çok şaşırmıştı.
Arif ise Emre'nin kurduğıu cümlenin etkisinden çıkamamıştı.. Ne demek zam gelir?! Allahım bu nasıl iş? Tövbe tövbeee..
"Kanka kantini şikayet edek. "
'Sus konuyu saptırma! Kime aşık oldun bakim kerata? '
Emre şakacı ve meraklı tonla sormuştu. Arif ise söylese mi diye düşünüyordu. Ama zaten pek bir şey saklamazdı ondan.
"Cenan.. "
'Kafeye gelen mi? '
"Evet.. "
'Kanka niye mutsuzsun sen? sesinden düşen bin parça'
"Kanka anlarsın ya imkansız.. "
'Aa sen öyle mi düşünüyosun? Belki o da seni seviyordur? Nasıl fark ettin aşık olduğunu? '
"Ya bana Arifim, gülüm, güzelim diyince içim kıpır kıpır oluyor. Yakın davranmasını istiyorum. Öyle işte. "
'Vay bee. Benim minik Arifim büyümüşte aşık mı olmuş. Oyyy yerim seni! '
Biraz daha sohbet edip telefonu kapattı Arif. Canı sıkıldığı için kek yapmaya gitti ve onunla uğraştı birkaç saat. Aklına Cenan'la birlikte kek yapmak geldi. Kek yaparken ki halleri aklına geldikçe gülümsüyordu. Keşke birlikte olsalardı. Keşke...
°^°
Bu bölüm biraz daha Arif'i anlattım. Diğer bölümde de Cenan'ı hallederük.
İyi okumalarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafe no 1(/) Arcen
Ficción GeneralCenan bir kafenin devamlı müşterisiydi. Elbette kahvelerini çok seviyordu ama daha sonra sadece kahveler için gelmediğini fark etti.. dikkatini başka kahveler çekiyordu artık...