Hellii
🧠
Canın gözünden
Arabada oturmuş serkanın gelmesini bekliyordum. Okuldan kaçmıştık ve bu ikici kaçışım annem ve babam öğrenirse beni öldürür.
Kapı bi anda açılınca daldığım düşünceden ayrıldım serkan arka koltuğa poşetleri koyuyordu içki almıştı ama bu keskin aynı hataya düşmek istemiyorum.
Serkan onları koyup arabanın arkasından dolanıp şoför koltuğuna geçti arabayı çalıştırdı.
15 dk sonra her yer bembeyazdı çok güzeldi normalde kışı sevmem ama burası güzeldi bir evin önüne geldik.
Burası çok güzeldi serkan arabadan inince bende indim ben etrafa bakarken oda arka koltuktan poşetleri aldı.
Eve doğru gidince bende hemen peşinden gittim oğuzun motoru buradaydı bizden önce gelmişler.
Murat kırmızı rengi severdi onun için almış olmalı, bu para bunlara nerden geliyor.Kapıyı sinirli bir Oğuz açtı serkan ona sırıtıp "içki aldım " oğuz umursamaz bir şekilde yukarı çıktı.
Serkan içeri girince bende girdim ayakkabıyı çıkardık serkan mutfak olduğunu düşündüğüm yere gitti bende koltukların oraya gittim burası daha sıcaktı şömine vardı.
L Koltuklara oturdum bugün zaten çok zor uyanmıştım biraz uyusam sorun olmazdı sanırım.
Tekli koltuklarda bir badaniye gördüm ona aldım ve geri yerime oturdum sekrna elinde ki tepsiye içeri girdi ve masaya koydu iki tane içki vardı ve yanında çerkez.
İçkinin bir tanesini aldı ve sehpanın üzerinde olan kumandayı aldı teleyzonu açtı.
Serkan bana baktı ve sehpanın üzerinde olan içkiyi bana uzattı.
"Seninle bidaha asla içki içemem " bana dik dik baktı ve ne dedimi anlamış gibi yüzü kasıldı cene hatları belli oluyordu. Tırstım.
Serkan bişi demeden önüne döndü elindeki içkiyi sert bir şekilde basaya koydu ve geriye yaslandı.
Onu umursamadan bende c şekilde koltuğa uzandım ayaklarım biraz ona değiyordu.
Umursamadım o içki içmeye devam ederkan ben çoktan ugkuya dalmışım.
Ayy artık bunları bişi mi ne yaşasa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Beni!(b×b)
Разноеcan babası yüzünden yeni bir şehire taşınmak zorunda kalır ve okulun popüler çocuğun ona takıntılı olcanı nerden bilebilirdi ki ?