-33- You Created A Devil

597 58 1
                                    

Akmış ter damlaları
Mazgallarıma bacaklarından
Artık istesem de koşamam
Sımsıkı tutmuşsun yakamdan
Ben de vazgeçip kaybolurum
Esmer ıslak vücudunda (nanananna)
Acıtıyor güzelliğin, farkında mısın?
Tenin esmer, ruhun sarışın
Çağırıyorsun günaha, sen şeytan mısın?
Tenin sıcak, tenin kıvrak, ruhun sarışın
Günler geceler geçmiş
Kaç tane hiç anlamadan
Vücudum seni özlemiş
Hayal etmiş durmadan
Doğru yanlış hiç anlamam
Ruhumu sana sattığımdan

Teoman- Ruhun Sarışın


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen, keyifli okumalar dilerim şeker çocuklarım.


İki gün boyunca gözlerini açmadan yatakta yatan bedene baktı küçük olan. Sanki gözlerini bir saniye bile üzerinden ayırsa onu kaybedecekmiş gibi.

Yavaşça gözlerini kapattı küçük olan. O kadar çok yorulmuştu ki bunu kelimelerle anlatamazdı bile.

Hem fiziki, hem de ruhsal olarak çok yıpranmıştı. Sevdiği adam böyle sessizce yatarken o nasıl olurda rahatça dinlenebilirdi? Boğazından yemekler nasıl geçerdi?

Taehyung başını öne doğru eğip elleri arasına aldı. Her şeyin bir an önce bitip gitmesini istiyordu. O sırada eline değen soğuk parmaklarla hızla başını kaldırdı.

Gözleri yarım açık kendisine bakan adamı gördüğünde gözleri kocaman açıldı. Dili tutulmuştu sanki.

Elleri zangır zangır titriyordu. Titreyen elleriyle adamın yüzüne dokundu. Jeongguk bu dokunuşla gözlerini kapatıp küçüğün yüzüne temas eden sıcak ellerine bastırdı kendini.

Taehyung gözünden akan yaşlara mani olamazken yüzünü adamın göğsüne yasladı. Saçlarının arasına karışan elle başını kaldırdı.

"Ağlama küçüğüm, bak geldim işte." Uzun zamandır uyumasından dolayı boğuk çıkan hırıltılı sesiyle konuştu adam.

Küçük olan o kadar mutluydu ki dudakları arasından kaçan hıçkırıklara engel olamamıştı. O sırada kapı yavaşça aralanmış sarışın çocuk içeriye girmişti.

Taehyung'un iki gündür olduğu gibi yine bir ağlama krizine tutulduğunu sanarken yatakta uyanık olan adamı gördüğünde gözleri büyüdü.

Hemen içeriye seslenip Jeongguk'un yanına geldi.

"Hyung iyi misin, bir yerin acıyor mu?" Jeongguk yavaşça başını sallayarak reddetti. İçeri giren Namjoon arkadaşının uyandığını gördüğünde rahat bir nefes verdi. Kaşlarını çatıp yanına geldi.

"Aptal herif ne sikim yemeye çalışıyordun acaba?" Sinirle konuştuğunda Jeongguk bir şey söylemedi. Çünkü biliyordu ki haklılardı, dibine kadar haklılardı.

Arkadaşının yardımıyla yatakta yavaşça doğrulmuş sırtını yatak başlığına yaslamıştı. Taehyung ise yanından çekilmiş uzakta duruyordu.

Namjoon, Yoongi'yi çağırmış adamı muayene ettirmişti.

"Jeongguk iyi bir durumdasın, yine de bir kaç gün boyunca bedenini zorlamaman gerekiyor. Eğer dikişlerin açılırsa aynı şeylerin tekrarlanması mümkün yani kendini zorlama ve bir daha böyle bir işe kalkışma aptal herif." Jeongguk başını sallamış arkadaşına teşekkür etmişti.

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin